Gjest Kiara! Skrevet 11. juni 2013 #61 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er modigere nå enn jeg var for 1mnd siden for å si det sånn, så et bilde eller flere blir det nok. 1
Gjest nicola Skrevet 11. juni 2013 #63 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Jeg er litt enig med mange andre her om at stroppløsekjoler kler best de med slanke/trente armer. Jeg hadde ikke kledd stroppløst, pga nesten alt fettet mitt ligger på overarmene mine! Haha Men jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan stropper skal skjule det heller. Så jeg tenker meg blonder over skuldre og overarmer. Dette, dette, dette og dette viser fine løsninger over armer. Forøvrig synes jeg det blir litt vel mye stoff på første bildet, men selve løsningen er noe ala det jeg ønsker. Endret 11. juni 2013 av nicola
Gjest nicola Skrevet 11. juni 2013 #64 Skrevet 11. juni 2013 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=544959322191950&set=pb.112211072133446.-2207520000.1370956023.&type=3&theater 1
CathFoto Skrevet 11. juni 2013 #65 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er litt enig med mange andre her om at stroppløsekjoler kler best de med slanke/trente armer. Jeg hadde ikke kledd stroppløst, pga nesten alt fettet mitt ligger på overarmene mine! Haha Men jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan stropper skal skjule det heller. Så jeg tenker meg blonder over skuldre og overarmer. Dette, dette, dette og dette viser fine løsninger over armer. Forøvrig synes jeg det blir litt vel mye stoff på første bildet, men selve løsningen er noe ala det jeg ønsker. Har man en del av kroppen man har komplekser for, så er ikke alltid løsningen å pakke den inn i mest mulig stoff. Vel så ofte handler det å fremheve det som er flott sånn at folk ser dit i stedet for de områdene man er mindre fornøyd med. 2
Ymra Skrevet 14. juni 2013 #66 Skrevet 14. juni 2013 Jeg også synes trenden med stroppeløse kjoler er litt merkelig, uten at jeg ønsker å disse noens kjolevalg. Men personlig synes jeg ofte de stroppeløse kjolene blir veldig like, selv med ulik kjolevidde, strass eller blondedetaljer. For det andre har jeg sett mange bilder der bruden rett og slett ser kald ut, stroppeløs kjole uten cape i januar - ikke bra. For det tredje, som mange har vært inne på, veldig mange kler ikke stroppeløse kjoler. Overarmer, manglende tilpassing etc. Gleder meg over stadig flere kjoler med ermer, og liker Nicolas forslag særdeles godt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå