Gjest Sobril Skrevet 9. juni 2013 #21 Skrevet 9. juni 2013 Synes svært få ser bra ut i stroppeløse kjoler, så sant ikke armene er veltrente. Er svært få som har armer til slike, allikevel føler jeg "alle" går med det. Korriger meg hvis jeg tar feil.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #22 Skrevet 9. juni 2013 Da jeg var forlovet og skulle finne brudekjole var jeg i utgangspunktet innstilt på å ha en brudekjole med stopper nettopp fordi jeg var engstelig for at den ville skli ned. Heldigvis var jeg åpen for å prøve det meste som fantes, og min drømmebrudekjole ble faktisk uten stropper. Den var ganske "fastsydd" eller hva jeg kan si ved bysten i tillegg til at jeg hadde/har små bryster så det gikk fint. Den hadde også noen tynne stropper som jeg kunne brukt i tilfelle. Når det er sagt så synes jeg ikke alle kvinner kler stroppeløse kjoler. Man må se det an etter fasongen ens mener jeg. Anonymous poster hash: 5ff26...c2d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #23 Skrevet 9. juni 2013 Synes svært få ser bra ut i stroppeløse kjoler, så sant ikke armene er veltrente. Er svært få som har armer til slike, allikevel føler jeg "alle" går med det. Korriger meg hvis jeg tar feil. Man bør ha slanke armer til det , ja. Det hadde og har heldigvis jeg. Mvh ab 20:55. Anonymous poster hash: 5ff26...c2d
Anglofil Skrevet 9. juni 2013 #24 Skrevet 9. juni 2013 Synes svært få ser bra ut i stroppeløse kjoler, så sant ikke armene er veltrente. Er svært få som har armer til slike, allikevel føler jeg "alle" går med det. Korriger meg hvis jeg tar feil. Fordi jeg faktisk følte meg fantastisk fin, det er grunnen til at jeg valgte det. For første gang i mitt liv følte jeg meg vakker, det er en følelse jeg kommer til å leve lenge på. Jeg har kraftige overarmer, det er jeg fullstendig klar over, allikevel, jeg ble strålende fornøyd. Så får andre bare synes det de vil om meg i kjolen, det er ikke det som teller i mitt hode. Mvh Yvonne 1
Gjest Sobril Skrevet 9. juni 2013 #25 Skrevet 9. juni 2013 Fordi jeg faktisk følte meg fantastisk fin, det er grunnen til at jeg valgte det. For første gang i mitt liv følte jeg meg vakker, det er en følelse jeg kommer til å leve lenge på. Jeg har kraftige overarmer, det er jeg fullstendig klar over, allikevel, jeg ble strålende fornøyd. Så får andre bare synes det de vil om meg i kjolen, det er ikke det som teller i mitt hode. Mvh Yvonne Neida. Nå synes jeg generelt at alle bruder er vakre på den store dagen, og jeg går ikke med lupe og analyserer armene heller. Det bunner nok ut i at jeg er ekstremt selvkritisk og har dårlig selvbilde. Noen kroppsdeler unngår jeg faktisk å vise frem selv om jeg sikkert ikke er verre enn andre. Jeg er misunnelig på de som går kledd slik de vil, selv om det finnes en og annen skavank her og der. At jeg bare går rundt i oversize-klær om dagen fordi jeg synes jeg veier ti kilo for mye er jo egentlig bare trist. Du var sikkert kjempefin i kjolen din
Gjest TinaT Skrevet 9. juni 2013 #26 Skrevet 9. juni 2013 Kler det ikke: Prinsesse Charlene Prinsesse Marie Prinsesse Tatiana Unntaket - en som kler det - Madde Håpløst stygt Håndklær x 3 - den som kler det minst dårlig er Reeze Ritterspoon Brudekjoler med flere snitt - jeg synes den ene her med rett skjæring ser ut som den "henger" som en sekk Forstår ikke helt synet ditt her. Fyrstinne Charlene (ikke prinsesse) er nydelig i kjolen sin. Som tidligere konkurransevømmer har hun en helt guddommelig (misunnelsesverdig) kropp og holdning .. så den kjolen var hun nydelig i. 1
Anglofil Skrevet 9. juni 2013 #27 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Neida. Nå synes jeg generelt at alle bruder er vakre på den store dagen, og jeg går ikke med lupe og analyserer armene heller. Det bunner nok ut i at jeg er ekstremt selvkritisk og har dårlig selvbilde. Noen kroppsdeler unngår jeg faktisk å vise frem selv om jeg sikkert ikke er verre enn andre. Jeg er misunnelig på de som går kledd slik de vil, selv om det finnes en og annen skavank her og der. At jeg bare går rundt i oversize-klær om dagen fordi jeg synes jeg veier ti kilo for mye er jo egentlig bare trist. Du var sikkert kjempefin i kjolen din Vel, jeg er ikke spesielt glad i egen kropp jeg heller, så egentlig var det et overraskende valg fra min side. Mvh Yvonne Endret 9. juni 2013 av Yvonne
Tallulah Skrevet 9. juni 2013 #28 Skrevet 9. juni 2013 Om din eneste grunn til å unngå stroppeløsekjoler er frykten for at de ikke sitter oppe må du bare finne en kjole som gjør det! Ikke kjøp den via nettet fra kina, kjøp den i salong, hvor de har peiling og hjelper deg til å tilpasse kjolen til å sitte perfekt! Min kjole er fra blue by enzoani, og jeg merker at den er skikkelig kvalitet. Den har et korsettbelte som jeg vil tro hjelper til med å holde den oppe, og jeg tviler ikke et sekund på at den kommer til å holde seg like fint hele dagen! Sitter som støpt faktisk. Jeg har også fått sydd stropper til, men de er kun til pynt - fordi jeg ikke ønsket stroppeløs.
B2B Skrevet 9. juni 2013 #29 Skrevet 9. juni 2013 Jeg har begynt kjolejakten, og nå er jeg litt frustrert! (Nesten) alle kjoler jeg liker er uten stopper.....men hvordan skal de holde seg pent oppe da? Jeg syns alltid sånne ting sklir ned... I tillegg har jeg ganske store pupper, så jeg er avhengig av å kunne ha en skikkelig bh... Så jeg må jo ha kjole med stropper? Eller? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Alle ser jo så smashing ut i stroppeløse kjoler, jeg klarer bare ikke se for meg at det blir noe fint på meg.... Og jeg finner ingen pene son passer meg med stropper.... I tillegg har jeg mest lyst på kort (knelang) kjole, men det blir veldig dårlig mottatt av mamma og svigermor.... Frustrert! Håper noen av dere flotte kg dammer har noen kloke ord....Anonymous poster hash: 2194d...cea Ikke bestem deg for en type kjole før du prøver. Prøv litt forskjellig og få de i butikken til å komme forslag. Gå for den kjolen du føler deg finest i! Det er du som skal føle deg vel. Smaken er forskjellig, og det er alltids noen som ikke vil like din stil. Likevel er en selvsikker og fornøyd brud vakrest, uavhengig av kjolen! Lykke til i kjolejakten
Gjest Blondie65 Skrevet 9. juni 2013 #30 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er helt enig med de to siste innleggene her. Velg en brudesalong med god service, og be dem inspirere deg. Min smak i kjoler er min personlige og bør ikke influere noen andres valg.
Tibbie Skrevet 9. juni 2013 #31 Skrevet 9. juni 2013 Jeg skjønner på kommentarene at det er brudekjole det er snakk om? Stroppløse kjoler passer bedre for de med små bryster. Det ser bedre ut, og det er mer behagelig. Selv syns jeg ikke lårkorte brudekjoler er spesielt pent, men det er ditt bryllup. Du må ikke være redd for å være utradisjonell, om det er kort kjole du vil ha! Men hør i brudesalongene om de kan sy på stropper, og fikse småting for deg
Gjest Kiara! Skrevet 9. juni 2013 #32 Skrevet 9. juni 2013 For ikke å glemme oss med kraftige overarmer. . . Jeg får grøssninger når jeg tenker på bilder tatt av meg i profil i brudekjole!!! stropper kan skjule mye!
Petalouda Skrevet 9. juni 2013 #33 Skrevet 9. juni 2013 Fyrstinne Charlene er nydelig i kjolen sin absolutt all over BORTSETT fra den håpløse skjæringen over brystet. Hun har en fantastisk kropp, ingen tvil om det - men kjolen ser fortsatt ut som et badehåndkle akkurat over brystet. Spiller ingen rolle om man har verdens fineste timeglassfigur i skreddertilpasset kjole når den skjæringen får en til å tenke badehåndkle. Ødelegger lissom veldig. Håndkle x 3 - linken beskriver nøyaktig det jeg mener - alle kjolene ser ut som badehåndklær. Ikke fint. Kan noen gi meg fex centimeterstørrelse på overarmer som er innenfor den normale og aksepterte grensen for å kunne gå med stroppeløst / bare armer ? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #34 Skrevet 9. juni 2013 Stroppeløse kjoler ser best ut på de med små pupper og trente armer. Man må ha lav fettprosent for å kle stroppeløs kjole. Jeg veier bare 60 kg, men får valker av stroppeløse kjoler. Det blir "muffin top" på ryggen av stroppeløse kjoler. Anonymous poster hash: 04199...71e
Gjest Kiara! Skrevet 9. juni 2013 #35 Skrevet 9. juni 2013 Ah det som er greia er at det ikke skjer noe på toppen. Det er bare rett over liksom. Og overarmer er helt subjektivt, det er mitt kompleks for meg fordi jeg føler meg veldig stor der. Er det vanlig stramme armer er det jo ikke noe problem. :-)
Mulancholy Skrevet 9. juni 2013 #37 Skrevet 9. juni 2013 Eg syntes faktisk at stroppeløse kan kle store bryster veldig godt, spesielt med rett over skjæring. Sweetheart formen framhever brystene og kler mindre bryster best. På store pupper kan en bein og stroppeløs kjole opne opp uttrykket. Håndkle looken får ein nok heller med små pupper. Alle eksempla av folk som ikkje kler det du har vist har vert tynne og veltrente kjendiser. Halterneck og stropper kan også gi ein illusjon av større pupper.
septemberbrura Skrevet 10. juni 2013 #38 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Eg syntes faktisk at stroppeløse kan kle store bryster veldig godt, spesielt med rett over skjæring. Sweetheart formen framhever brystene og kler mindre bryster best. På store pupper kan en bein og stroppeløs kjole opne opp uttrykket. Håndkle looken får ein nok heller med små pupper. Alle eksempla av folk som ikkje kler det du har vist har vert tynne og veltrente kjendiser. Halterneck og stropper kan også gi ein illusjon av større pupper. Signeres. Selv trodde jeg aldri at stroppeløs ville kle meg (relativt barmfager), men prøving på salong motbeviste dette til de grader. Kan legge til at flere av de stroppeløse kjolene (bl.a. den jeg endte opp med) har innebygd korsett som holder barmen oppe. Når det er sagt, rett skjæring syns jeg sjelden er pent til korte og ellers formløse kjoler. Derimot er det nydelig til kjoler med fremhevet midje og litt vidde i skjørtet. Det er alltid helhetsinntrykket en må se etter - og være fornøyd med, uavhengig av om kjolen er stroppeløs eller har rett skjæring el. sweetheart. Endret 10. juni 2013 av septemberbrura
Petalouda Skrevet 10. juni 2013 #39 Skrevet 10. juni 2013 ALLE får håndklelooken i rett (feil) type kjole, helt uavhengig av hvor store eller små pupper man har. 2
Gjest Ahs Skrevet 10. juni 2013 #40 Skrevet 10. juni 2013 Huff, da får jeg krysse fingra for at jeg ikke får en badehåndklelook. Heldigvis er kjolen ellers riktig til meg, og jeg får smal midje og ikke valker på ryggen, i det minste. Har aldri tenkt over at noen ser ut som at de har på seg badehåndkle. Kanskje er en badehåndklelook bedre enn en hvor brystene omtrent faller ut? Vil ikke en rett skjæring trekke blikket andre steder enn bysten, feks en smal midje som er markert med et bånd? Mens en sweatheart eller halterneck vil trekke blikket til bysten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå