Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært singel før dere hadde sex med en annen etter bruddet?/ "Sexangst"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge hadde dere vært singel før dere hadde sex med en annen etter bruddet?

Jeg ble dumpa for 2 måneder siden, og etter at det ble slutt mellom meg og eksen så hadde vi sex noen ganger. Sist var for 2 uker siden.

Jeg har egentlig aldri vært så spesiellt glad i sex, bortsett fra kanskje med eksen (han var stor. Beste sexen jeg har hatt i mitt liv. :P )

Jeg har tilsammen hatt sex med 8 forskjellige menn.

Men eksen som dumpa meg er den eneste mannen jeg har hatt sex med de 2 siste årene.

Jeg merker at jeg absolutt ikke er klar for å ha sex med noen andre, det virker bare så feil, og litt ekkel. Lurer på om jeg har sexangst eller noe. :P Det er jo bare 2 måneder siden bruddet, så det tar vel litt tid før jeg blir klar for sex igjen. Men det blir spesiellt rart siden eksen er den eneste jeg har hatt sex med de 2 siste årene. :/

Anonymous poster hash: fefe5...c34
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del skjedde det ingenting før 7 måneder etter bruddet og da med eksen fordi vi traff hverandre tilfeldig i en ny by :fnise: Men etter det så gikk det 2 måneder så hadde jeg min første ONS. Tror det varierer veldig fra person til person. jeg hadde ikke sex med noen andre i de 7 månedene fordi jeg rett og slett var for knust til å tenke på noen andre der og da. Selv om sexlysten alltid var tilstedet.

Anonymous poster hash: 43b82...424
Skrevet

Hos meg gikk det 1 år. Var rett og slett ikke klar for det før den tid.

Skrevet

Tok 3 mnd fra det ble slutt mellom samboeren min i 7 år, til jeg ble forelska og hadde sex med en ny fyr. Nå har det gått 9 mnder og jeg har hatt sex med 3 fyrer etter eksen.

Til sammen 4 sengepartnere i mitt liv! :)

Skrevet

Etter mitt 10 år lange forhold, så synes jeg tanken på sex med en annen mann var ganske skummel. Men da gikk det vel 3 uker.

Nå er det litt over 1 år siden det ble slutt med meg og sist ex, og det er like lenge siden jeg har hatt sex og.

AnonymBruker
Skrevet

jaaa det gikk vel omtrent kansje sånn ca 3-4 dager......

Anonymous poster hash: edc9c...348
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært singel i 2 år og 4 mnd og har ennå ikke hatt sex. Savner det av og til men ikke nok til å lete etter noen å ligge med.

Anonymous poster hash: 04e02...265
AnonymBruker
Skrevet

Må si at jeg hadde blitt ekstremt skuffet hvis jeg hadde funnet ut at damen hadde hatt sex med eksen, mens hun holdt igjen med meg. Det hadde nok vært grunn til å dumpe..

Anonymous poster hash: 5b105...350
Gjest Poker face
Skrevet

Ennå ikke skjedd noe....!!!! takk og pris for det! *stolt nå ja* :laugh:

Alltid hold igjen til du ser hvem personen faktisk er :takke:

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

9 måneder siden det ble slutt, men ikke klar ennå.

Skrevet

2 måneder etter bruddet...

Var sammen med eksen i 4 år.

AnonymBruker
Skrevet

Det har nå gått 8 mnd siden jeg og eksen slo opp. 9 mnd siden jeg sist hadde sex... :vetikke:

Anonymous poster hash: 1c1bc...1ce
AnonymBruker
Skrevet

Må si at jeg hadde blitt ekstremt skuffet hvis jeg hadde funnet ut at damen hadde hatt sex med eksen, mens hun holdt igjen med meg. Det hadde nok vært grunn til å dumpe..

Anonymous poster hash: 5b105...350

Holdt igjen?? Hva har det med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: 3080e...28d

Skrevet

Litt over 3 mnd. Etter et 5 år langt forhold. Da med en fyr jeg hadde vært betatt av en stund, også mens jeg var sammen med eksen (gjorde selvsagt ingenting med han da). Var egentlig ferdig med forholdet et år før det ble slutt, men hadde så inderlig lyst til at det skulle fungere.

AnonymBruker
Skrevet

Ca fire måneder før jeg rota med en fyr, etter et ni år langt forhold (vi var på mange måter veldig ferdig med hverandre en god stund før bruddet). Traff nåværende kjæreste og hadde sex med ham ca 8 mnd etter bruddet. Da hadde jeg vel vært klar for å møte noen det kunne bli seriøst med noen måneder alt :)

Anonymous poster hash: e5cfe...f73
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Underkant av 2 uker, med en tidligere kk. Hadde dog gått ganske så lenge uten sex før vi slo opp..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2,5 år. Var sammen i 15 år

Anonymous poster hash: 9ac50...617
AnonymBruker
Skrevet

Gikk ca 7 måneder etter Bruddet før jeg fant meg en rebound (og jeg var også en rebound for ham, så vi var enige om hva som var greia), og vi hadde sex. Absurd nok handlet det mest om å makte å ha sex med en annen enn eksen, og opplegget ble avsluttet temmelig fort.

Anonymous poster hash: 854d9...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...