Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått noen syke smerter nederst magen, føler ut som eggstokkene! Det har komt den siste uka, og det kommer og går vekk igjen... Føler ut som noen skal dra innvollene ut av meg! Hva kan dette være? Det skal sies at jeg går på pinipille hvor jeg ikke har mensen i det hele tatt, men disse har jeg gått på i to år, men aldri hatt dette før. Noen som kan ha en anelse på hva dette kan være? Når det er vondt føler det også som jeg må bæsje.... Dette er smerter på hele nederste del av magen!

Anonymous poster hash: 05cf5...c2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er på begge sider er det ikke sannsynlig at du er gravid utenfor livmoren, da egget kun kom fra den ene egglederen, og ikke begge to.

Er man gravid får man ofte strekkinger og stikkinger i livmor, så det kan det jo evt være, ellers har man gjerne litt mer vondt rundt IKM.

Anonymous poster hash: 7e94d...f5b
Skrevet

Kan være du har cyste? Ellers kan det også hende det kun er tegn på at ting strekker seg og det kan gjøre veldig vondt slik du forklarer det. Jeg har hatt slike smerter da jeg hadde cyste på eggstokken og nå når ting strekker seg litt. Blir det ikke bedre bør du ringe legen på mandag for å bestille time slik at du får sjekket opp i det:)

Skrevet

Det er mulig at et foster har forplantet seg i eggstokkene dine. Slikt skjer

AnonymBruker
Skrevet

Om man er gravid utenfor livmor har man bare vondt på den siden det har festet seg, ikke i hele nederste del av magen :)

Anonymous poster hash: 52e7b...be3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...