Gå til innhold

Hva er en Sprettrumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle gutter sier det er så fint med sprettrumpe? hva er egentlig greia med dette og hvordan ser en sprettrumpe ut ? (legg gjerne med et bilde som viser)

AnonymBruker
Skrevet

De fleste mennesker synes det er fint med kroppsdeler som ser trent ut. Jeg elsker sprettrumper og trener tung styrketrening for å få den spretten.
Her er noen eksempler:

post-37809-0-39127500-1370788149_thumb.j

post-37809-0-81933100-1370788155_thumb.j

post-37809-0-23373500-1370788160_thumb.j

post-37809-0-47549100-1370788221_thumb.j

Anonymous poster hash: 9ac8e...718
Skrevet

De fleste mennesker synes det er fint med kroppsdeler som ser trent ut. Jeg elsker sprettrumper og trener tung styrketrening for å få den spretten.

Her er noen eksempler:

attachicon.gifimages.jpg

attachicon.gif1591525-10-1357842976967.jpg

attachicon.gif1OprdPcVMNY-l.jpg

attachicon.gifimagesl.jpg

Ah, oki :) går det ann å ha sånn rumpe uten å trene ? har nemlig ei venninne som aldri har trent, men rumpa ser likedan ut.

AnonymBruker
Skrevet

Gener er en fin ting. Innimellom.

Anonymous poster hash: af338...308
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ah, oki :) går det ann å ha sånn rumpe uten å trene ? har nemlig ei venninne som aldri har trent, men rumpa ser likedan ut.

Ja det spørs litt på gener mener jeg da. Noen mennesker må jobbe og arbeide mer for å få den sprettrumpa de vil ha, mens andre trenger bare et par styrkeøkter i uka. Samme som at noen mennesker legger lettere på seg, mens andre kan spise hva de vil. Så veninna di er nok bare heldig med den rumpa om hun aldri trener :) Kan være hun går mye i trapper eller oppoverbakker da.

Skrevet

så rumpa hennes kan rett og slett være genbelakt :)?

AnonymBruker
Skrevet

så rumpa hennes kan rett og slett være genbelakt :)?

Jepp.

Skrevet

Jeg har også sprettrumpe, men merker den blir litt mindre i perioder med for lite trening. Skal sies at de fleste på min mors side av familien har ganske gode bakdeler, haha.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri trent rumpa, og har sprettrumpe. :fnise: Definitivt gener.

Anonymous poster hash: f2662...f6e
AnonymBruker
Skrevet

er jenter med sprettrumper mer sensitive bak? drømmer om å fordype meg i en sprettrumpe en gang!

Jeg har også sprettrumpe, men merker den blir litt mindre i perioder med for lite trening. Skal sies at de fleste på min mors side av familien har ganske gode bakdeler, haha.

Anonymous poster hash: 5f0f3...7e1
Skrevet

er jenter med sprettrumper mer sensitive bak? drømmer om å fordype meg i en sprettrumpe en gang!

Uhm mener du analsex? Har ikke noen erfaring med det. :P

AnonymBruker
Skrevet

Kysse , kjærtegne, sleike og knulle sprettrumpe ja (alt det andre og selvfølgelig). Høres himmelsk ut.

Uhm mener du analsex? Har ikke noen erfaring med det. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...