Gjest bamsemums Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 hei! Jeg og kjæresten min har 5årsdag helt i begynnelsen av mai, nå 2004... og jeg vet ikke hva jeg skal finne på! Har mailet to sas hoteller om hva det koster å leie hotellrom hos de og overraske med roser og roseblader osv........stearinlys og slikt, men enda ikke fått mail tilbake. Har dere noen tips der ute, trenger seriøst hjelp! Han fyller 23år iår, jeg er nettopp fylt 20år og begge bor i Oslo.... han har ikke mye penger å bruke og han skal heller ikke vite noe, da jeg vil overraske han totalt. Men jeg har ikke mer enn en 2tusen å bruke, noen som kan hjelpe en desperat frøken!??!?!??! Er evig takknemlig!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Det er jo i mai, som betyr at det er litt varmt i luften. Jeg ville da pakket en stor kurv med mye deilig mat som jordbær, druer, ost og kjeks osv. Ha oppi en iskald hvitvin, noen røde roser... ta med to vinglass. Ja, gjør det skikkelig perfekt! Så tar du med et teppe, og kjæresten din i hånden, og finner nærmeste park. Legg dere ned, se opp på himmelen, snakk om de siste 5 årene.. nyt dagen. Lat dere... osv osv osv
Gjest GreenSky Skrevet 11. april 2004 #3 Skrevet 11. april 2004 Sas Oslo er svin-dyrt, kanskje bedre å satse på noen billigere hoteller?
Gjest Seleena Skrevet 11. april 2004 #4 Skrevet 11. april 2004 :rosasmil: Det er jo meir romantisk om du heller lagar til soverommet ditt/dåkas med roseblad, fin musikk og nyinnkjøpt undertøy. Kjøp ein morsom sexleke og overask han :rosasmil: Lag frukost til han, hiv han i dysjen, og ta han med på gåtur på Akerbrygge (om du bur i Oslo, ein anna fin plass om du bur i ein anna by), kjøp jordbær og is. Seinare tar dåke på finare kle, går på fin restaurant, og gå heim og masser kvarandre med din nyinnkjøpte olje! :rosasmil: Stikk på spa. Deilig! :rosasmil: Fri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå