Gjest28 Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg skal klage på iPhone batteri fordi jeg kan se prosentene gå nedover uten at jeg nesten bruker den. Den er kjøpt hos Siba. Skal jeg dra til butikken med den eller sende den inn til Apple? Og hvor lang tid tar det? Og hva gjør jeg i mellomtiden? har ingen annen telefon jeg kan bruke nano-sim i.
Cata Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Restart den hvis du ikke alt har gjort det. Av og til går selve telleverket bananas mens batteriet er OK. Min har hatt slike raptuser, men etter en restart så teller den riktig igjen.
Gjest28 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2013 Det har jeg prøvd. Har hatt den i 1 mnd og den har vært sånn hele tiden. Ringer lite og sender få meldinger. Litt Facebook og surfing. Spiller jeg må jeg ha i laderen.
LukaFrost Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Finnes det ikke en funksjon som viser hva batteriet bruker strøm på? Ellers er det selvfølgelig selger du skal ta kontakt med.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Dobbelttrykk på Hjem-knappen, hold fingeren over et av symbolene som dukker opp og trykk på Innkjøring forbudt. Anonymous poster hash: 308b9...35e
Martine-1337 Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Jeg skal klage på iPhone batteri fordi jeg kan se prosentene gå nedover uten at jeg nesten bruker den. Du kan jo forsøke å slå av 4G (LTE) Det finner du på Innstillinger/Generelt/Mobilnett LTE. Den bruker masse strøm fordi den søker hele tiden etter et nett som den ikke finner
Gjest28 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2013 Takk for alle tips! Jeg var hos selger i dag, men det var ikke grunnlag for å klage. Er kanskje ikke så galt som jeg tror, alle lader vel sikkert hver natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå