Zim0na Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Er interessert i å se hva dere mener er en god venn, hvilke egenskaper skal en god venn ha osv. Hvilke egenskaper er viktigst?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 En som dropper å se Hotel Cæsar hvis jeg trenger å prate. En som bryr seg om hvordan jeg har det. Anonymous poster hash: e857c...a10 1
Mr.Omg Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 En god venn for meg er en jeg kan slappe av med uten å måtte prate hele tiden, men som jeg også kan prate med om alt og ingenting i tide og utide. En som er der når jeg trenger støtte, og som lar meg være der for seg når h*n trenger støtte. Egentlig som en kjæreste, bare uten det romantiske og seksuelle 1
Anglofil Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 En god venn er en som bryr seg om meg, som deler mye av seg selv og som lar meg dele mye av meg selv. En person som er flink til å lytte, støtte og trøste, en man også kan dele glede sammen med. Mvh Yvonne 2
anónimo Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Det ideelle vennskapet: "(...) people who love each other because of who they are in themselves" (Vernon, 2010). Det er en jeg kan være stille med, si alt til, stole på og føle meg vel med. En slik relasjon er vanskelig å definere, man bare vet det. Men det må være gjensidig! Endret 9. juni 2013 av anónimo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå