Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som kan anbefale en hårfjerningskrem som man kan bruke til å ta "barten" på overleppa uten å bli følelsesløs i ansiktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal aldri bruke hårfjerningskrem i ansiktet, tviler på at ett slikt produkt i det hele tatt finnes. Hår i ansiktet fjernes med voks hvis man ikke velger elektrolyse etc.

Gjest Tristessa
Skrevet

De selger hårfjerningskrem til ansiktet på Boots i England, men den svir og lukter fælt. Fikk stygt utslett av den også. Vil heller anbefale voksstrips til ansiktet fra Nair eller Veet.

Skrevet

Hvis du er riktig uheldig kan en slik krem også gi deg brannsår i ansiktet. Tror de fleste velger en nummen overleppe i noen timer etter voks fremfor utslett, svie/kløe og i verste fall væskende sår i ansiktet.

Skrevet

Det fins hårfjeriningskrem for ansikt..jeg har det. det står tydelig at den kan brukes i ansiktet. husker ikke hva den heter, men kjøpte den på cubus jeg da..Fungerer bra den!

Skrevet
Du skal aldri bruke hårfjerningskrem i ansiktet' date=' tviler på at ett slikt produkt i det hele tatt finnes. Hår i ansiktet fjernes med voks hvis man ikke velger elektrolyse etc.[/quote']

Nair kan også brukes i ansiktet, står på pakningen...

Dessuten kan man få tak i spesial hårfjerner-krem til ansiktet på parfymeri osv... husker ikke hva det heter.

Skrevet

ja, det stemmer, det er nair jeg har. Den kan brukes i ansikt og på andre sensitive områder. Pass bare på og ikke ha på kremen så lenge, bare 2-3 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...