Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 Noen som kan anbefale en hårfjerningskrem som man kan bruke til å ta "barten" på overleppa uten å bli følelsesløs i ansiktet?
Gjest Myumi Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Du skal aldri bruke hårfjerningskrem i ansiktet, tviler på at ett slikt produkt i det hele tatt finnes. Hår i ansiktet fjernes med voks hvis man ikke velger elektrolyse etc.
Gjest Tristessa Skrevet 11. april 2004 #3 Skrevet 11. april 2004 De selger hårfjerningskrem til ansiktet på Boots i England, men den svir og lukter fælt. Fikk stygt utslett av den også. Vil heller anbefale voksstrips til ansiktet fra Nair eller Veet.
Gjest Myumi Skrevet 11. april 2004 #4 Skrevet 11. april 2004 Hvis du er riktig uheldig kan en slik krem også gi deg brannsår i ansiktet. Tror de fleste velger en nummen overleppe i noen timer etter voks fremfor utslett, svie/kløe og i verste fall væskende sår i ansiktet.
Amarante Skrevet 11. april 2004 #5 Skrevet 11. april 2004 Det fins hårfjeriningskrem for ansikt..jeg har det. det står tydelig at den kan brukes i ansiktet. husker ikke hva den heter, men kjøpte den på cubus jeg da..Fungerer bra den!
SunAndMoon Skrevet 12. april 2004 #6 Skrevet 12. april 2004 Du skal aldri bruke hårfjerningskrem i ansiktet' date=' tviler på at ett slikt produkt i det hele tatt finnes. Hår i ansiktet fjernes med voks hvis man ikke velger elektrolyse etc.[/quote'] Nair kan også brukes i ansiktet, står på pakningen... Dessuten kan man få tak i spesial hårfjerner-krem til ansiktet på parfymeri osv... husker ikke hva det heter.
Amarante Skrevet 16. april 2004 #7 Skrevet 16. april 2004 ja, det stemmer, det er nair jeg har. Den kan brukes i ansikt og på andre sensitive områder. Pass bare på og ikke ha på kremen så lenge, bare 2-3 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå