AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 For en stund tilbake ble det slutt med kjæresten min, og jeg trodde aldri jeg skulle finne noen bedre enn han! Etter bruddet ble det noen turer på byen, jeg ville kose meg, treffe nye gutter og bare glemme han. Og plutselig for noen uker siden så møtte jeg en utrolig kjekk og morsom gutt! Han holdt rundt meg, kysset meg osv, og fra den dagen har eksen min vært ute av hodet på meg. Når jeg kom hjem den kvelden etter jeg traff denne gutten, så hadde vi gitt hverandre tlf. nummer, så jeg sendte noen meldinger med han. Vi ble også venner på facebook, og han likte bildet mitt med en gang! Syntes det virka som han var veldig interessert for å være ærlig.. Etter dette så har vi kun prata sammen 2-3 ganger på sms, der han også har virka interessert, han har stilt spørsmål om skole osv så det virka jo som han ville bli bedre kjent med meg. Men hver gang vi har hatt en slik samtale på sms, så ender det med at han plutselig ikke skriver noe mer. For noen dager siden var jeg litt full, og sendte melding om at han skulle komme på byen osv, han skreiv at han var på tur med noen han studerte med (han studerer, så bor i en annen by enn han er fra), og sendte også et trist ansikt.. så det virker som han hadde hatt lyst å være med? Det var sist jeg hadde kontakt med han, eller vi fortsatte litt av samtalen dagen etterpå, og det siste jeg skreiv var at han måtte ha det fint der, og det svarte han ikke på. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal gå frem.. Jeg ser jo på facebook at han er en sosial type med masse venner, og det virker som mange liker han, og han får masse kommenterarer og likes fra både jenter og gutter. Er redd at han kanskje ikke la noe i det som skjedde den kvelden.. (Jeg kan godt kysse litt og flørte med gutter på byen selv, uten å legge noe i det, så kan jo forstå om det var slik for han også..) men denne gutten får jeg ikke ut av hodet!! Han hadde verdens søteste dialekt, han var veldig kjekk, morsom.. Inntrykket jeg har fra facebook har bare forsterket det jeg allerede mente om han, når jeg ser hvor morsom han er, og alle bildene.. er så lei meg. Føler liksom det er litt rart at jeg skal ta kontakt med han IGJEN, når jeg har starta de to siste samtalene + han ikke svarte noe mer den kvelden. Jeg tenker på han masse, føler meg egentlig som en syk stalker.. Jeg kjenner han ikke, har bare møtt han en gang, men likevel så får jeg han ikke ut av hodet. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. og hvordan. Anonymous poster hash: 17076...bf5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Glemte å legge til at jeg er 18 (94) og han er 20 (92) om det skulle ha noe å si. Anonymous poster hash: 17076...bf5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Kan du bare ikke være ærlig da? Si at du synes han virker som en kjempekar og om han har lyst til å finne på noe en dag? Enkelt og greit. Anonymous poster hash: b8b76...4d6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er en ganske sjenert person, og vet ikke om jeg tørr å spørre han om det før jeg har prata noe mer med han.. for meg er det mer naturlig å spørre om vi hadde hatt mer kontakt om du skjønner. Men vil ikke kontakte han heller, da det ikke virker som han er supergira på å prate, for da hadde han vel tatt kontakt selv? Eller kanskje han føler på samme måte som meg? Tror ikke han er så sjenert osv selv, han virker ganske sosial og utadvendt.. Får vel bare glemme hele han da. Anonymous poster hash: 17076...bf5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Jeg vil råde deg til å gå litt ut av komfortsonen og spørre han selvom du er sjenert. Hva er det værste som kan skje? Hvis du får et nei, får du et nei, og hvis du ikke spør tenker jo du å gi han opp uansett.. Hvis du er litt sjenert, kan det være at han bare får inntrykk at du ikke er interessert, eller bare ute etter vennskap, og hvis han er interessert vil han kanskje mer, men siden du har gitt ut andre signaler? Ikke vet jeg, det er ikke lett å vite hva andre tenker. Men vær tøff, og send en melding. Du taper ingenting på detAnonymous poster hash: b8b76...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Nei, det er kanskje sant.. tenkte bare at om han hadde vært interessert, så hadde han kanskje prøvd å holde samtalen videre. Men får vel bare prøve å manne meg opp!! Anonymous poster hash: 17076...bf5
typewriter Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Slike mindreverdighetskomplekser er noe av det mest ødeleggende som finnes om du skal bli kjent med nye folk. Din popularitet på Facebook gjenspeiler på ingen måte hvordan du er som person 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Slike mindreverdighetskomplekser er noe av det mest ødeleggende som finnes om du skal bli kjent med nye folk. Din popularitet på Facebook gjenspeiler på ingen måte hvordan du er som person Den skjønte jeg ikke så mye av egentlig. Var ikke meningen å virke kjepphøy ved å si at han likte bildet mitt på facebook, tenkte kanskje det kunne være relevant til om han var interessert eller ikke.. Anonymous poster hash: 17076...bf5
typewriter Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Snakket ikke spesifikt om deg, snakket om folk generelt
MarianneHaa Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Forstår situasjonen din veldig godt, har det på samme måte. En tør liksom ikke for en er redd for at vedkommede syntes du maser og trekker seg unna. Eller skal se på deg som desperat.. Vet du hvor han oppholder seg til vanlig? Om det er noe sted han pleier å henge, eller en butikk han jobber i? Hadde jo vært en grei måte å se hverandre og kanskje småprate litt når dere begge er edru? Jeg vil egentlig råde deg til å bare skrive noe til han, men vet det ikke er enkelt. Greier ikke å følge mine egne råd en gang.. er redd for at han si nei, og det vil knuse meg mer enn å gå rundt å drømme om han i det daglige.. det er liksom lov, men når du vet at han har avvist deg så er det ikke lett å dagdrømmme videre.. Du sier at dere kyssa osv, og at han likte bildet ditt osv. Det virker jo som han ikke misliker deg akkurat! Og det med at han har stilt spørsmål er jo også et godt tegn. At han ikke svarer eller ikke fortsetter en samtale er kanskje ikke et så godt tegn. Har du sagt noe dumt som han kanskje misforstod? Ikke lett å vite med disse guttene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå