AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Enkelt spørsmål: Forventer du at dere dra hjem sammen? Anonymous poster hash: d16ea...621
pipegakk Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Nei. Fordi jeg blir fort trøtt og lei, og går gjerne hjem tidligere enn alle andre. Det blir for dumt om min kjære også måtte gått klokken 23, bare fordi jeg er trøtt.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Det kommer an på hvem vi er ute sammen med, hvor vi skal, hvilken form begge to er i, hvor mye hver av oss har drukket, hva vi skal dagen derpå, osv. Eksempel 1: Når vi er hjemme hos mine foreldre om sommeren og jeg skal på jobb dagen etter, mens han har fri, og jeg har drukket lite og han har drukket mye, får han pent velge mellom å gå tidligere hjem til meg sammen med meg og sove i min seng, eller å være så lenge ute som han vil og å sove på gjesterommet. Eksempel 2: Er vi ute sammen med felles venner i "vår" by, hvor vi bor sammen, og vi ikke har noen spesielle planer, det er ikke nach og begge er sånne passelig fulle så har vi en uuttalt enighet om at vi drar hjem sammen. Eksempel 3: Er vi ute sammen med hans venner og de skal dra på nach hos gutta, så drar jeg heller hjem alene. Både fordi jeg vil gi han kompistid og fordi jeg vet at jeg ikke synes det er så kult å være der. Samme om vi er ute med flere av mine venner, da drar han ofte hjem før meg. Eksempel 4: Er vi ute på en fredagskveld i eksamensperioden og jeg skal prøve å få noe ut av dagen etter så drar vi gjerne begge to tidligere hjem. Han kunne gjerne blitt lengre ute for min del, men fordi han ikke har lyst til å vekke meg når han kommer hjem så drar vi hjem sammen. Anonymous poster hash: e411c...e78
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Er mann: Utgangspunktet mitt er ja. Samtidig er det to unntak. - Dersom den ene er påheng til den andres gjeng, altså at hun er med meg og mine venner ut eller jeg med henne og hennes venner ut, trenger vi ikke nødvendigvis dra samtidig. Kanskje vil jeg sitte igjen og prate med gutta om fotball, kanskje vil hun sitte igjen og prate med sine venninner om hva nå enn de prater om - Dersom en av oss drar hjem veldig tidlig, uten at det er snakk om f.eks. sykdom eller overstadig beruselse, trenger vi ikke nødvendigvis dra samtidig.Anonymous poster hash: 0a7a0...175
Gjest C4r1n3 Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Ja, uten unntak. Men vi går ikke på byen lenger og når vi gjorde det, så gikk vi ALLTID hjem sammen mellom 2 og 3 på natten, for da var vi begge lei og ville hjem til senga.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Spørs jo mye på situasjonen. Jeg er jente, og hvis jeg og kjæresten hadde dratt ut, så hadde ikke jeg hatt noe imot at han hadde blitt, så lenge han hadde sørget for at jeg hadde kommet meg trygt hjem. Vi dro alltid sammen hjem når vi var ute da, var aldri snakk om at en av oss skulle bli igjen. Var bare en selvfølge, men poenget er at jeg antageligvis ikke hadde hatt noe imot at han ble igjen, hvis jeg var trøtt eller sliten. Hvis man bor sammen, er det kanskje større sannsynelighet for at en drar hjem tidligere. Men nå var jo både jeg og eksen i samme form når vi var ute, og vi ble keen på å dra hjem likt også. Anonymous poster hash: 9847d...b77
Gjest Kjærleik Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Nei, det forventer jeg ikke. Jeg blir raskere trøtt og lei enn han, så jeg drar ofte hjem rundt 1, og han er gjerne hjemme i fire-halv fem-tiden. Ser ingen grunn til at vi skal måtte dra hjem sammen når han har lyst til å fortsette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå