AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Jeg skal ha på meg en lang grå kjole. Den er helt enkelt og bare litt ekstra rundt brystet. Stroppeløs. Jeg må ha noe som varmer over. Tenkte på et sjal, men er åpen for andre alternativer. Ikke minst trenger jeg hjelp til farger på sjalet. Smykker blir perler og "diamanter". Har heller ikke kjøpt sko så kom gjerne med tips. Anonymous poster hash: 86587...634
Kalbakk85 Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Det meste blir fint til grått. Jeg ville nok valgt en litt knæsj farge på sko og veske. Smykker kan man jo gjerne bruke perler eller noe diamantaktig. Lilla og grått er veldig fint syns jeg. Men lilla sko er ikke det enkleste å finne.. Jeg har fortsatt ikke funnet noen jeg vil ha.
Gjest Tirkes Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Jeg ville også gått for en litt knallfarge sammen med grått. Rosa er nydelig sammen med grått, og jeg er glad i rosa, så det hadde trolig blitt mitt valg (men har også en venninne som ofte kombinerer grått som hovedfarge med svarte og gult sko/veske/tilbehør, med skikkelig flott sluttresultat).
CathFoto Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Rosa, orange og gult er eksempler på farger som ofte brukes med grått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå