Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Han jeg var samme med dumpet meg (2ganger) og vil ha meg tilbake..

Han har nå innrømmet utroskap som jeg mistenkte ...

Kjenner at jeg blir sint når jeg tenker på det , han er ikke her og vi har ikke fått snakket ansikt til ansikt.,

I går leste jeg i vg om livmorhalskreft og ble igjenn minnet om hvilken fare han satte meg i .. Ringte /tekstet til ham med hvor skuffet og såret jeg var.

Han er i utgangspunktet veldig konfliktsky, så vet at om jeg vil ta ham tilbake så er ikke dette lurt, men føler så ekstremt behov for å fortelle hva jeg føler, tenker .. Og jeg vil han skal virkelig vise at han angrer,.. Men..

Hva er egentlig greit .. Hvor mye skal ties ihjel og hvor mye oppgulp kan jeg komme med før saken legges død og glemmes??

Videoannonse
Annonse
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Han har dumpet deg 2 ganger og er utro.

Hva ville du rådet venninnen din til å gjøre om det gjaldt henne?

• Liker 2
Skrevet

Hva hadde livmorhalskreft med saken å gjøre?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva hadde livmorhalskreft med saken å gjøre?

HPV.

Skrevet

HPV.

Å ja sånn ja, fordi han var utro.. Vet jo hva det er, men noe treig i toppen i dag :)
Gjest bustyvel
Skrevet

Hev deg over fyren, og gå videre? Ikke bry deg, det tror jeg kan være "straff" nok, vis at du har det supert uten han.

Skrevet

Hvorfor i all verden vil du bruke tid på dette mennesket i det hele tatt?

Han fortjener deg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tar du tilbake denne drittsekken så blir du vel snart dumpet 3. gangen. Det kan kanskje fungere å prøve igjen med en ex en gang hvis personen som dumpet virkelig angrer og begge snakker om hvordan man kan forbedre forholdet. Men han fyren viser jo at han helst vil prøve seg på andre damer og ha deg som backup så han slipper å være singel

Anonymous poster hash: f24d9...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...