AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Flørten min og jeg har ikke sett hverandre siden februar. Vi har sendt en del sms, og for hans del har de bare blitt mer og mer flørtete og seksuelt ladede. Grunnen til at vi ikke har sett hverandre på disse månedene, skyldes at han har vært lange perioder i utlandet i forbindelse med jobb. De gangene han hr vært hjemme, har enten jeg vært opptatt, eller bandet hans har hatt konsert eller deltatt på et eller annet arrangement. Bandet han spiller i er ikke veldig kjente, men har kontakter slik at de får spillejobber rundt om. Etter konsertene sine har de ofte en slags "meet&greet"/signering for å vise sin takknemlighet til de som støtter dem. Signeringskøen er ofte lang. Det var på grunn av bandet hans jeg "fant" ham, og jeg har stått i en del slike køer. Om bare noen uker deltar de på et arrangement igjen, og jeg har tenkt meg dit. Sannsynligvis vil de signere for de som ønsker det. Men jeg føler ikke for å stille meg i en slik kø lenger. Jeg vurderer derfor å sende ham en melding der og da og spørre om han har "to minutter", eventuelt "lokke" han med at jeg har jordbær (det beste han vet). Problemet er bare at det nå også er noen uker siden jeg har hørt fra han på sms. Jeg sendte melding på bursdagen hans,men fikk aldri svar. Da var han i utlandet igjen, og "trøsten" er at kameraten heller ikke fikk respons. Det skal sies at de gangene han har vært ivrig med meldinger, har han hatt en friperiode, i motsetning til nå. Synes dere jeg virker desperat dersom jeg sender en melding til han etter konserten og spør om han har to minutter til meg? Anonymous poster hash: 6ae19...0f6
Ferny Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Dersom han er "flørten" din og dere har noe på gang, så hadde det nesten vært mer rart om du IKKE gav lyd fra deg når du var på samme sted (konsert) som han. Tror jeg hadde blitt fornærmet om jeg fikk høre at en fyr jeg datet (og ikke sett på lenge) var samme sted som meg i flere timer (og visste om det), men uten å gi beskjed. 1
Gjest Phoenix Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Dersom han er "flørten" din og dere har noe på gang, så hadde det nesten vært mer rart om du IKKE gav lyd fra deg når du var på samme sted (konsert) som han. Tror jeg hadde blitt fornærmet om jeg fikk høre at en fyr jeg datet (og ikke sett på lenge) var samme sted som meg i flere timer (og visste om det), men uten å gi beskjed. What she said. Om jeg ikke hadde hørt noe, så hadde jeg tenkt at flørten kanskje ikke er så interessert likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Åh, så godt å høre! Som tittelen på tråden tilsier, så var jeg bare så innmari redd for å virke desperat...Takk for at dere tok dere tid til å svare. Anonymous poster hash: 6ae19...0f6
Gjest Phoenix Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Åh, så godt å høre! Som tittelen på tråden tilsier, så var jeg bare så innmari redd for å virke desperat...Takk for at dere tok dere tid til å svare. Anonymous poster hash: 6ae19...0f6 Slutt å tenke så mye, og la impulsene styre litt mer
Gjest Snuppeluren Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Forstår jeg deg rett, ts, er du redd for å virke masete fordi det var du som sist sendte sms først. Og kanskje gangen før der også. Av erfaring så tenker ytterst få gutter at man skal sende sms annenhver gang. Og som de andre skriver; Jeg tror du bare ødelegger for deg selv om du ikke sender en sms. Han blir nok både veldig overrasket og ikke minst kjempeglad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå