Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Hvordan ville du forventet at det utroe part skulle gått frem for å si unnskyld, og vise sin anger? Han jeg var sammen med var utro, og tror at å bare ikke å snakke om det og at han sier at du må velge å stole på meg er nok ... Han er på ferie og gidder ikke å bruke tid på å komme til meg for å prate og blir super irritert når jeg er forbanna for at han kunne ligge med den tøsa han gjorde... Han forventer at jeg bare ved en sms nå skal synes at alt er ok og vente hele sommeren på at han skal komme hjem
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Du kan ikke tvinge frem unnskyldninger og anger. Jeg hadde hatt problemer med å tilgi utroskap uansett hvor angrende han var, men om han ikke engang ønsket å snakke om deg hadde det ikke vært tvil. Da hadde jeg gått. 1
Gjest Mann Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Hvorfor vil du ikke være sammen med en ordentlig mann?
Veggdyret Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Hvis mannen min skulle finne på å være utro ville jeg forventet at han sa unnskyld og umiddelbart flyttet ut, så kunne vi tatt en prat om barnefordeling etc. når det har gått noen uker og jeg har roet meg litt ned.
Gjest Lille-pus Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Hvordan ville du forventet at det utroe part skulle gått frem for å si unnskyld, og vise sin anger? Han jeg var sammen med var utro, og tror at å bare ikke å snakke om det og at han sier at du må velge å stole på meg er nok ... Han er på ferie og gidder ikke å bruke tid på å komme til meg for å prate og blir super irritert når jeg er forbanna for at han kunne ligge med den tøsa han gjorde... Han forventer at jeg bare ved en sms nå skal synes at alt er ok og vente hele sommeren på at han skal komme hjem Hvor gamle er dere, TS ? Og hva er grunnen til at han nå kan ha ferie hele sommeren ? Har dere vært sammen lenge og hvor fast er det forholdet dere har ? Er du sikker på at dere har den samme oppfatningen av at dere har et eksklusivt forhold ?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Det høres jo ikke ut som han angrer da! Du burde kreve at dere går i sammlivsterapi og full tilgang til mail og mobilen hans en periode. Nekter han dette så viser han jo bare at han virkelig ikke angrer eller vil gjøre noe som helst for å beholde deg. Anonymous poster hash: 331df...3d0
Gjest TS Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Hvor gamle er dere, TS ? Og hva er grunnen til at han nå kan ha ferie hele sommeren ? Har dere vært sammen lenge og hvor fast er det forholdet dere har ? Er du sikker på at dere har den samme oppfatningen av at dere har et eksklusivt forhold ? Vi har vært sammen i 4 år, og ja- det var "oss to" . Var invitert i venners komfimasjoner , bryllup etc, og snakket om å kjøpe hus.. Jeg er i 30 årene og han er snart 40
Gjest Murica Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Han var utro, sier ikke unnskyld og mener du bare må velge å stole på han etter det han gjorde? Han er en idiot.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Dersom utroskap, burde man stå frem. Uavhengig av om en angrer eller ei, tenker jeg. Men hvis det er anger og en ér oppriktig lei seg for det og vil gjøre det bedre igjen, må det jo være naturlig å strekke de vanlige holdningene rundt snoking og kontroll på sosiale medier f.eks, for å bygge opp igjen tilliten. Eller eventuelt andre tiltak som måtte eksistere, for å oppnå det samme resultatet. Er en derimot ikke så interessert i å innrømme utroskapen, ikke si unnskyld eller vise angeren sin, er jo løpet kjørt da. Det viser jo i seg selv en svært innlysende oppførsel på at en ikke er så villig til å bry seg om sin utvalgte. Bry seg om å forbedre forholdet eventuelt. Og seg selv, ikke minst, da dette ofte er tidlig tegn på noe som på sikt vil gjøre et karakterselvmord. Altså, å gjøre mye, men å nekte å stå til ansvar for det i ettertid. Anonymous poster hash: 039c8...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå