Enilorac Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Rundt der urinet kommer ut har min valp på 5 måneder vært rød ganske lenge, det kan ikke være løpetid for da hadde det kommet alt for tidlig. Hun virker normal og har alltid virket det derfor har jeg ikke spurt veterinær. Hun har hatt urinveisinfeksjn tidligere og fått antibiotika for det. Skal de være litt røde her eller tror dere det er noe galt? Hun er en oppegående frisk valp som er leken og nysgjerrig, men kan det være noe galt selv om hun ikke viser det kanskje? Hun sover veldig mye på dagen om hun får mulighet og vi er hjemme. Gjerne 3-4 timer, så er hun ute å løper igjen. Siden det har vært rødt der en stund og det ikke virker som noe er galt, tror dere det går bra da?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Vår tispe får en blanding av sopp og eksem. Daktacort (hvis kun sopp, Canesten) hjelper mot rødgeten.Anonymous poster hash: bc1d7...827
Gjest C4r1n3 Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Det beste er å ringe eller stikke innom dyrlege. Den ene hunden min sier aldri ifra om han har vondt, før det er blitt VELDIG vondt - han hadde kraftig ørebetennelse når han endelig gav uttrykk for at det var noe galt med han og jeg hadde sykt dårlig samvittighet for å ikke ha oppdaget det, selv om jeg vet at jeg ikke kunne ha oppdaget det før han gav beskjed (begynte å riste mye på hodet og likte ikke at noen tok på eller nær øret). Da var det rett til dyrlegen og i narkose for å rense ut øret og begynne behandlingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå