AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Nå er jeg veldig såret her jeg sitter, det er denne fyren som jeg er veldig betatt av, vi har møttes mange ganger på byen, på fester, sitter ofte i armkroken til hverandre, kysser, snakker, sender masse meldinger og ringer osv, han virker skikkelig interessert, og jeg vet at jeg er. Forrige uke snakket vi om å gjøre litt alvor av oss, og han ba meg ut på vår første skikkelige date, vi skulle på kino og så spise middag i går. Jeg gledet meg helt i hel, kjøpte et par nye plagg, nytt undertøy, ny parfyme, alt. I går hørte jeg liksom ikke noe fra ham, men jeg tenkte at han kommer jo og henter meg, som avtalt. Jeg stod der klar, så jeg sendte en sms, og enda en, så ringte jeg, flere ganger. Men nei, ingenting. Jeg hadde stelt meg og pyntet meg til ingen nytte. Jeg ble veldig skuffet og lei meg. I dag får jeg en sms "jeg glemte hele daten jeg =( hvordan går det med deg?". Ærlig talt er jeg sint og skuffet, så får jeg bare en sånn tekstmelding, ingen unnskyld ingenting?? Anonymous poster hash: 3d6a7...d4a 2
la Flaca Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Reagerer mest på at han sender ei tekstmelding i stedet for å ringe deg og beklage seg. Useriøs type. 33
Ellevill Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Reagerer mest på at han sender ei tekstmelding i stedet for å ringe deg og beklage seg. Useriøs type. Enig.
Steinar40 Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Herregud så mange merkelige (psyko) folk det er der ute! Håper virkelig at TS skjønner at dette er en fyr som hun ikke skal ha noen som helst mer kontakt med. 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Jeg hadde ikke svart på sms. Ved å oppføre seg på den måten hadde han mistet retten på innsikt i om hvordan jeg hadde det. Anonymous poster hash: f9ef1...2c4 9
Jade Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Den meldingen hadde jeg nok "glemt" å svare på, gitt... 27
Gjest Elissima Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Den meldingen hadde jeg nok "glemt" å svare på, gitt... Ja, det hadde jeg og gjort. Han viser liten respekt ts. Man glemmer ikke en date. Enten hadde jeg sendt han en sms og sagt at dette finner jeg meg ikke i, eller bare oversett han. Når han ikke tok telefonen en gang så er han ikke verdt din tid. Arkiver han i skuffen for idioter du 2
Rosewood Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Han glemte daten? Altså, hvis daten hadde betydd noe for ham, så tenker jeg at han hadde klart å huske det. Lett. Man glemmer da bare ikke sånn? Og det at han bare sender en melding.. Nei. Blir du ditcha så forventer du en ordentlig unnskyldning, på telefon. 6
Gjest Blondie65 Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Hvis man er interessert nok glemmer man ikke en date. Skulle han likevel være interessert, men virkelig har glemt date'n så sender man ikke en sms uten beklager. Man ringer og er ordentlig lei seg og avtaler ny date. Beklager å måtte si det: her er det du som er mest interessert - gå videre.
Ferny Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 OH. MY. GOD. Ikke bare glemmer han daten, men han svarer deg ikke før neste dag....??!! Jeg tenker at deg er veldig sjeldent folk ikke har mobilene sine med seg må for tiden. Tror jeg hadde svart kort og avvisende - kanskje "dust" eller noe enda mer barnslig. Evt. ikke svart i det hele tatt. Kjipt å ødelegge kvelden din sånn!! 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 ville funnet meg noen andre ,han er ikke verdt kostnaden av en gratis sms engang. Anonymous poster hash: 3459a...5fb 4
Gjest Phoenix Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Jeg ville vært skikkelig skuffet. Ikke får du kontakt med han når du har avtalt med han, og får du ikke kontakt med han før neste dag! Ikke ringer han en gang, og legger seg flat. For en dust, en skikkelig dust! 1
jita Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Høres ut som han ikke føler så mye for deg som du gjør for han. Det er ordentlig drittsekk oppførsel. Jeg tenker at folk har jo alltid mobilen på seg så hvis han faktisk glemte det så burde han jo svart med en gang. 2
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 for en stygg ting å gjøre kjære ts, dropp ham.
Gjest emma Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Veldig logisk svar: He`s not that into you... Man glemmer ikke en date hvis man er LITT interessert i en person. Han hadde jeg ikke brukt en energi på å svare engang- Glemmer han sånne ting allerede, kan du bare tenke deg åssen han blir videre...
Gjest *MaggieQ* Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Hadde blitt blodig fornærmet og aldri hatt noe mer med han å gjøre. Man glemmer ikke en date om man faktisk er interessert og har respekt for dama. Enkelt og greit. 3
Flipskip Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 Tror ikke han glemte daten, men bare ga faen, det var vel en fest som dukket opp eller noe. Og at han sender en sms og ikke engang sier unnskyld gjør at jeg ikke hadde svart han eller tatt kontakt med han igjen. Han er ikke interessert i TS, og er uansett en selvsikker drittsekk så dette er det bare å kassere under "kjipe erfaringer med det annet kjønn". 16
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Nå er jeg veldig såret her jeg sitter, det er denne fyren som jeg er veldig betatt av, vi har møttes mange ganger på byen, på fester, sitter ofte i armkroken til hverandre, kysser, snakker, sender masse meldinger og ringer osv, han virker skikkelig interessert, og jeg vet at jeg er. Forrige uke snakket vi om å gjøre litt alvor av oss, og han ba meg ut på vår første skikkelige date, vi skulle på kino og så spise middag i går. Jeg gledet meg helt i hel, kjøpte et par nye plagg, nytt undertøy, ny parfyme, alt. I går hørte jeg liksom ikke noe fra ham, men jeg tenkte at han kommer jo og henter meg, som avtalt. Jeg stod der klar, så jeg sendte en sms, og enda en, så ringte jeg, flere ganger. Men nei, ingenting. Jeg hadde stelt meg og pyntet meg til ingen nytte. Jeg ble veldig skuffet og lei meg. I dag får jeg en sms "jeg glemte hele daten jeg =( hvordan går det med deg?". Ærlig talt er jeg sint og skuffet, så får jeg bare en sånn tekstmelding, ingen unnskyld ingenting?? Anonymous poster hash: 3d6a7...d4a Ser du har skrevet tidlig idag, kl 08:15, dvs han må ha mld deg veldig tidlig til å være søndag...Kanskje han mld deg rett fra nachspiel? Huff, dårlig oppførsel fra han ts. Noe som slo meg : vet du om han røyker hasj?
Ferny Skrevet 9. juni 2013 #20 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Ser du har skrevet tidlig idag, kl 08:15, dvs han må ha mld deg veldig tidlig til å være søndag...Kanskje han mld deg rett fra nachspiel? Huff, dårlig oppførsel fra han ts. Noe som slo meg : vet du om han røyker hasj?Haha, jeg må le litt. Hvorfor drar folk inn hasj hele tiden? Det brukes som forklaring på alt mulig - "jeg datet en fyr som kunne la være å svare på to-tre uker, han røykte hasj og det er forklaringen." LOL Endret 9. juni 2013 av Ferny 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå