AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 For to dager siden hadde jeg sex og det var mye bedre enn det pleier. I dag murrer det og jeg har lagt på meg minst!!!!! 3 kilo.. I tillegg så skal jeg ikke ha mensen før om en uke så da skal det ikke murre.. Jeg har også kjent spark.. Er jeg gravid?Anonymous poster hash: d04be...272
Antheia Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Hva med å ta en test? Er ingen her som kan gi deg noe bedre svar enn gjetninger likevel. 1
Lucid Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Du kjenner ikke spark når fosteret er hele to dager gammelt.. Du vil heller ikke legge på deg etter to dager! Men det er vanlig å bli dårlig i magen / få luft i magen før mensen. 1
Britt Banditt Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Om du er gravid så er det umulig å kjenne spark på maaaange uker ennå. Ta en test om 1-2 uker, så får du se, en test vil ikke vise noe nå. Det er også umulig å få symptomer på graviditet etter så kort tid, så det du tror er symptomer på graviditet er innbilning eller noe annet. 1
Gjest sweetsugar Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Det er fysisk umulig å kjenne spark etter to dager. Du har garantert innbilt deg symptomer. Så nei, du er ikke gravid. Men er du usikker, så ta en test da vel om to uker.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Er det et seriøst innlegg? Jeg må bare spørre. Er det en uke til mensen så har du neppe eggløsning nå. Men hvis du har/hadde det så har et befruktet egg ikke festet seg ennå, det tar minst 5 dager, og etter da vet kroppen at man er gravid og begynner å produsere gravidhormonet Hcg så man får symptomer og kan få en positiv test. Det er fysisk umulig å ha gravidsymptomer så tidlig. Kanskje du har mensen som er på vei litt tidligere så du har begynt å få murringer nå? Mange legger også på seg noen kg når de får mensen pga kroppen lagrer vann da, da går kg bort etterpå. At sexen var bra har da ikke noe å si. En eks var elendig i senga men jeg ble gravid for det (ikke planlagt og jeg brukte p-piller). Jeg er selv gravid i uke 21 og har kjent bevegelser i magen i et par uker nå. HVIS du er gravid så har som sagt ikke egget festet seg fast ennå og det er kanskje 1 mm stort, og har overhodet ikke muskler så det kan sparke deg så du kjenner det, fosteret må være kanskje minste 15 cm før man kan kjennet at det sparker. Symptomene dine har ingenting med en graviditet å gjøre, er du gravid så er symptomene noe du innbiller deg. Vekta kan være for mye mat/drikke (alkohol?) i det siste. Men jeg trur ikke at du er gravid. Ta en test om mensen ikke har kommet om en uke. Anonymous poster hash: 160ef...c0f
Gjest bustyvel Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Sikker på at du er gammel nok til å HA SEX, TS? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Var en spøk :-) er så drittlei alle "kan jeg være gravid" trådene... De har omtrent samme teite symptomer som jeg "har"Anonymous poster hash: d04be...272 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Takk og lov, begynte å bli bekymret for at du var 14 år eller noe sånt Anonymous poster hash: 160ef...c0f
Raven Emerald Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Selvsagt er du gravid! Ikke bare var sexen bedre, og det er jo kjent at jo bedre sex, jo mer gravid blir en. I tillegg har du jo kjent spark, så da er det ikke noe å tenke på, engang! Åpenbart et veldig fremmelig, og sterkt foster, det der. Sikkert en kommende NM-vinner i vektløfting, eller noe annet man med fordel kan være sterk for å gjøre. Det blir forresten en gutt. Det er helt tydelig ut fra vektoppgangen. Hadde det vært jente, hadde du gått opp ca. 2 kg. Endret 9. juni 2013 av Raven Emerald 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå