AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #1 Skrevet 9. juni 2013 Bruker mye kjoler til hverdags, og gjerne med svart strømpebukse. Men føler ikke at noen av skoene jeg har passer godt til. Vil gjerne at det skal være flate sko, siden jeg ikke er så utholden på høye heler. Håper noen har noen tips eller gode ideer til hva som passer til. Anonymous poster hash: f6663...704
Gjest Lille-pus Skrevet 9. juni 2013 #2 Skrevet 9. juni 2013 Ballerinasko kan være et tips, men det kan være lurt å prøve finne noen som har en bitteliten hæl og en god såle. Mange ballerinasko er like flate som som stuegulvet og har en meget tynn såle som ikke absorberer noe trykk. Da blir det slitsomt for føttene å gå en hel dag på dem. Legger inn ett eksempler på det jeg synes er gode ballerinaer som tåler en hel arbeidsdag. Farven er tatt fra årets katalog og ikke nødvendigvis egnet til sorte strømpebukseben. Bytter du til en lys farve på strømpebuksen så vil du få et mye lettere og lysere sommerpreg på hele antrekket. Må det være sort ? Sort er en hard 'farve', og spesielt på sommeren. Den kan mykes opp ved å velge 'nesten sort'/barely black, kobber eller grå. Disse finnes i sort og en mange andre farver, glatt og semsket, med litt differanse i utforming. Innerfôr av lær og gummisåle.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #3 Skrevet 9. juni 2013 Bruker selv nesten hva som helst til svarte strømpebukser. Lave converse, kilehæler, ballerinasko, boots... Tenker ikke at det er det vanskeligste plagget å finne skotøy til akkurat. Anonymous poster hash: c9cf3...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå