Gå til innhold

Oversettelse av kvinnens språk!

Gjest JakeGreen

Anbefalte innlegg

Her er en del kjente uttalelser fra kvinner oversatt for de som ikke skjønner dette språket. Le, vær uenig, vær enig eller bidra med flere.

Hva kvinnen sier står i fet skrift og hva hun faktisk mener står etterpå.

Vi må kommunisere bedre - Du må være mer enig med meg. Eller jeg blir sprø av at du bare sitter i sofaen og glaner på tv.

Jeg er ikke interessert i et forhold akkurat nå - Jeg er ikke interessert i et forhold med deg. Ofte ja!

Er jeg feit? - Vær så snill og fortell meg at jeg er vakker. Eller jeg føler meg bedriten og trenger trøst, eller sadistisk bekreftelse på den saken.

Jeg er ikke en sånn type jente - Det du gjør fungerer bra så langt. Fortsett å prøve. Eller "du er litt/jævla pedo".

Ikke ta på meg der - Jeg elsker at du tar på meg der, men jeg må stoppe deg et par ganger først. Hm, kommer vel an på stemmeleiet. Eller "jeg vil ikke at du skal tro jeg er en tøs"

Har du en kjæreste? - Du er HOT. Er du singel? Hehe, ja. Men den gjelder for begge kjønn.

Jeg har ikke lyst å ødelegge vennskapet vårt - Jeg ønsker deg faktisk bare som venn. Sex er ikke aktuelt.

Jeg vil bare at du skal være ærlig! Ingen spill! - Fortell meg det jeg har lyst å høre. Jeg vil høre sannheten, men er ikke nødvendigvis så god til å takle det.

Gjør som du vil - Du kommer til å svi for det senere. Det blir nok en kjølig vind i senga en stund.

La oss pusse opp! - Du pusser opp, jeg drar på handletur og nåde deg om du roter. Hehe, eller jeg hjelper til så godt jeg kan, og du retter opp alle feilene etter meg.

Jeg har ikke lyst på en kjæreste akkurat nå - Jeg har ikke lyst på DEG som kjæreste. Du er rett og slett ikke min type.

Jeg vet ikke. Hva har DU lyst å gjøre? - Har du virkelig ikke planlagt hva vi skal gjøre og vil at jeg skal bestemme det? Dette blir første og siste date. Eller jeg er en smule usikker og ønsker ikke å gi feil inntrykk.

Jeg liker deg, men... - Jeg liker deg ikke. Eller, du er ålreit, men vil helst ikke ha deg i senga.

Jeg er klar om to minutt - Ta av deg skoene, sett på tv-en og ta deg en øl.

Ingenting er galt - Alt er galt. Vet ikke helt selv hva som er galt.

Jeg trenger bare litt pusterom - Uten deg i det. DU KVÆLER MEG, MANNFOLK!!!

Jeg liker deg som en venn - Jeg er ikke seksuelt tiltrukket av deg. Du er kjedelig!

Hva med at du gir meg DITT telefonnummer? - Slik at jeg kan kaste det med en gang du snur meg ryggen. Trenger litt tid til å vurdere saken uten at du maser på meg.

Slutt opp! (samtidig som hun ler og kniser) - Elsker at du kysser meg og begjærer meg, men jeg har en rolle å spille, så spill med en liten stund til. Usikker.

Jeg er ikke sint - Jeg er rasende, frustrert og lei meg. Vil ikke vedgå det akkurat der og da. Trenger litt tid til å vurdere om jeg bare er sur, eller fly forbannet. Eller å vurdere om jeg har rett til å være forbanna, kjipt å si unnskyld.

Jeg synes det er romantisk med lysene av - Jeg er usikker på kroppen min. Mhm! Med mindre det er telys involvert.

Hva synes du om Jenny? Monica? - Har jeg konkurranse? Burde jeg være bekymret?Eller, synes du egentlig vennene mine er teite?

Kanskje hun synes du var pen? - Du er pen. Fortjener jeg deg?

Vi må snakke - Jeg må klage. Du har seriøst driti deg ut. Jeg er er lei. We're done. Jeg er gravid.

Nei - Ja. Nei.

Ja - Nei. Ja,jo...I doooooo!

:)

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, den stemmer for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den stemmer for meg!

Jeg har det sånn med ei vennine. Hvis hun sier et kvarter, så legger jeg vanligvis på en halvtime. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der kjenner jeg meg igjen i.

- Jeg er klar om 5 min!

*Halvtime seinere*

- Jaa, NÅ er jeg klar! ... Vet du hvor skoene mine er? Og veska!? *Løper rundt som en gal*

Har funnet ut at uansett hvor tidlig jeg starter med å gjøre meg klar, så løper jeg alltid ut døra i siste liten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør dere oppe så sent, jenter?

Må sove.

:(

Min unnskyldning er sommerferie. Sover om dagen, og er våken om natta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei - Nei

Hvis du spør barn så vet de at når mamma sier nei så betyr det slettes ikke nei, det betyr bare at man må mase enda mer.

Anonymous poster hash: df0ee...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Her er en del kjente uttalelser fra kvinner oversatt for de som ikke skjønner dette språket. Le, vær uenig, vær enig eller bidra med flere.

Hva kvinnen sier står i fet skrift og hva hun faktisk mener står etterpå.

Vi må kommunisere bedre - Hold kjeften og vær enig, din mindreverdige dritt!

Jeg er ikke interessert i et forhold akkurat nå - Gå vekk.

Er jeg feit? - BEKREFTELSE, TAKK!

Jeg er ikke en sånn type jente - Det du gjør er feil og du er forøvrig en idiot.

Ikke ta på meg der - Du har tre sekunder på å ta hånden vekk, ellers river jeg av deg ballene. Tre... to...

Har du en kjæreste? - Hvilken bitch må jeg drepe for å få humpe litt på deg?

Jeg har ikke lyst å ødelegge vennskapet vårt - Jeg ligger med far din. Back off.

Jeg vil bare at du skal være ærlig! Ingen spill! - Spill bedre.

Gjør som du vil - ...i bytte mot ballene dine på et sølvfat!

La oss pusse opp! - Du pusser opp, og jeg ser på og forteller deg hva du gjør feil.

Jeg har ikke lyst på en kjæreste akkurat nå - Du er en ekkel creep og kommer du ett skritt nærmere får du et kne kjørt opp i skrittet.

Jeg vet ikke. Hva har DU lyst å gjøre? - Kom med forslag, så forteller jeg deg hvorfor de ikke kan gjennomføres.

Jeg liker deg, men... - 1. Jeg ligger med far din. 2. Jeg ligger med kompisen din. 3. Jeg ligger med bror din.

Jeg er klar om to minutt - Hold kjeft og ikke mas. OG IKKE SETT DEG FORAN TVEN MED EN ØL, HVA TROR DU OM MEG?!!!!

Ingenting er galt - 1. Alt er galt. 2. Noe er galt, men jeg vil ikke snakke (med deg) om det. 3. Det er faktisk ingenting galt.

Jeg trenger bare litt pusterom - 1. Ånden din stinker. 2. Du er klengete.

Jeg liker deg som en venn - Jeg vil ikke ligge med deg, men du funker fint som sytepute.

Hva med at du gir meg DITT telefonnummer? - Jeg vil google deg og finne ut alt som er å vite om deg og ditt - inkludert eks-kjærester - før jeg eventuelt ringer.

Slutt opp! (samtidig som hun ler og kniser) - Slutt å kil meg, ellers ryker ballene dine.

Jeg er ikke sint - Nei, jeg er faktisk ikke sint, men det at du spør setter igjen ballene dine i en unødig risiko.

Jeg synes det er romantisk med lysene av - Jeg synes faktisk det er romantisk med lysene av. Lys stikker i øynene og er grelt.

Hva synes du om Jenny? Monica? - Det er nå du skal svare "Hvem? Jeg ser ingen andre jenter enn deg, jeg."

Kanskje hun synes du var pen? - Drei samtalen tilbake på meg NAO.

Vi må snakke - Pell deg hit med en eneste gang.

Nei - NEEEEIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja - Ok.

Jeg tok meg den frihet til å rette litt, jeg. :)

Anonymous poster hash: 00098...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Vi skal bare sove altså = vi skal ha vill sex hele natten.

Eventuelt:

Det kommer ikke til å skje noe i kveld - Jeg har lyst til å ha sex med deg i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Eventuelt:

Det kommer ikke til å skje noe i kveld - Jeg har lyst til å ha sex med deg i kveld.

Eller: jeg kan godt bli med deg hjem, men det blir ikke noe sex altså = jeg kan godt bli med deg hjem og ha sex.

Og: jeg har aldri sex med gutter første kvelden = jeg har ofte sex med gutter første kvelden.

Og ikke minst: dette har jeg aldri gjort før = dette har jeg gjort før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JakeGreen

Eller: jeg kan godt bli med deg hjem, men det blir ikke noe sex altså = jeg kan godt bli med deg hjem og ha sex.

Og: jeg har aldri sex med gutter første kvelden = jeg har ofte sex med gutter første kvelden.

Må snart oppdatere hovedinnlegget.

Good one!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke spesielt sjalu - se på en annen kvinne og jeg klorer ut trynet ditt.

Anonymous poster hash: 59238...897
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spør barn så vet de at når mamma sier nei så betyr det slettes ikke nei, det betyr bare at man må mase enda mer. Anonymous poster hash: df0ee...e0a

I så fall har du gitt dine barn en dårlig oppdragelse uten tydelig grensesetting.

Nei betyr nei, både overfor barn og kjærester.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Eventuelt:

Skremmende kvinnesyn på dere to. Men er nok dessverre alt for mange menn som tenker sånn, med tragiske følger.

Anonymous poster hash: 7f508...32d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare sånn at dere ikke får noen ideer;

Nei, betyr fremdeles NEI! Og det anbefaler jeg at dere opprettholder som en regel uansett hva dere måtte tolke, hvis dere ønsker å beholde vitale deler.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje nei ville betydd nei for flere kvinner om flere menn hadde tatt et nei for et nei?

Det er ikke uvanlig at kvinnen sier nei og mannen bare fortsetter i håp om at hun skal ombestemme seg, det så være på en subtil måte. Mange overgir seg da og selvsagt, med tilstrekkelig oppvarming og slikt kommer de fleste til å bli varm i trøya seksuelt om de er med noen de i utgangspunktet liker.

For min del ville jeg klort ut øynene dine om du gjorde det samme. Nei betyr nei, og om jeg må si det flere ganger, betyr det at jeg er omtrent to bedende øyne til fra å rive dem ut med rota.

Anonymous poster hash: 00098...612
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Hva sa du? - Du får en sjanse til å rette opp, slik at jeg blir fornøyd med svaret :fnise:

Endret av RompeRusk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...