Gå til innhold

Oversettelse av kvinnens språk!

Gjest JakeGreen

Anbefalte innlegg

Gjest JakeGreen

Her er en del kjente uttalelser fra kvinner oversatt for de som ikke skjønner dette språket. Le, vær uenig, vær enig eller bidra med flere.

Hva kvinnen sier står i fet skrift og hva hun faktisk mener står etterpå.

Vi må kommunisere bedre - Du må være mer enig med meg.

Jeg er ikke interessert i et forhold akkurat nå - Jeg er ikke interessert i et forhold med deg.

Er jeg feit? - Vær så snill og fortell meg at jeg er vakker.

Jeg er ikke en sånn type jente - Det du gjør fungerer bra så langt. Fortsett å prøve.

Ikke ta på meg der - Jeg elsker at du tar på meg der, men jeg må stoppe deg et par ganger først.

Har du en kjæreste? - Du er HOT. Er du singel?

Jeg har ikke lyst å ødelegge vennskapet vårt - Jeg har lyst å fortsette å fortelle deg om guttene jeg ligger med.

Jeg vil bare at du skal være ærlig! Ingen spill! - Fortell meg det jeg har lyst å høre.

Gjør som du vil - Du kommer til å svi for det senere.

La oss pusse opp! - Du pusser opp, jeg drar på handletur og nåde deg om du roter.

Jeg har ikke lyst på en kjæreste akkurat nå - Jeg har ikke lyst på DEG som kjæreste.

Jeg vet ikke. Hva har DU lyst å gjøre? - Har du virkelig ikke planlagt hva vi skal gjøre og vil at jeg skal bestemme det? Dette blir første og siste date.

Jeg liker deg, men... - Jeg liker deg ikke.

Jeg er klar om to minutt - Ta av deg skoene, sett på tv-en og ta deg en øl.

Ingenting er galt - Alt er galt.

Jeg trenger bare litt pusterom - Uten deg i det.

Jeg liker deg som en venn - Jeg er ikke seksuelt tiltrukket av deg. Du er kjedelig.

Hva med at du gir meg DITT telefonnummer? - Slik at jeg kan kaste det med en gang du snur meg ryggen.

Slutt opp! (samtidig som hun ler og kniser) - Elsker at du kysser meg og begjærer meg, men jeg har en rolle å spille, så spill med en liten stund til.

Jeg er ikke sint - Jeg er rasende, frustrert og lei meg.

Jeg synes det er romantisk med lysene av - Jeg er usikker på kroppen min.

Hva synes du om Jenny? Monica? - Har jeg konkurranse? Burde jeg være bekymret?

Kanskje hun synes du var pen? - Du er pen.

Vi må snakke - Jeg må klage.

Nei - Ja.

Ja - Nei.

:)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hehe, mye rett der;p

Anonymous poster hash: e481f...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke ta på meg der" betyr "IKKE TA PÅ MEG DER".

Endret av Chloe-
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

Hehe tullebukken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cloud9

Nei betyr i mange tilfeller nei. Det tror jeg endel kvinner faktisk vil si, jfr voldtektsforsøk og/eller voldtekt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Nei betyr i mange tilfeller nei. Det tror jeg endel kvinner faktisk vil si, jfr voldtektsforsøk og/eller voldtekt.

Selvsagt betyr nei ofte nei. Dette er jo satire, men jeg er faktisk seriøs også. Det er situasjonsavhengig, men jeg har opplevd jenter som trykker seg mot meg samtidig som de sier svakt nei.

Om du overfaller en jente du aldri har snakket med og hun sier eller til og med brøler nei, så er sannsynligheten ganske stor for at hun mener nei.

Tilbake til tema.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må se an kroppspråket først. Det er vel det jack først og fremst mener. Å sende tvetydelige signaler er en del av leken for kvinner for at de ikke skal få dårlig rykte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en del kjente uttalelser fra kvinner oversatt for de som ikke skjønner dette språket. Le, vær uenig, vær enig eller bidra med flere.

Jeg er ikke interessert i et forhold akkurat nå - Jeg er ikke interessert i et forhold med deg.

Jeg har ikke lyst på en kjæreste akkurat nå - Jeg har ikke lyst på DEG som kjæreste.

Jeg liker deg som en venn - Jeg er ikke seksuelt tiltrukket av deg. Du er kjedelig.

Hva med at du gir meg DITT telefonnummer? - Slik at jeg kan kaste det med en gang du snur meg ryggen.

Føler det bare er det som kan stemme når det gjelder meg. Er ikke alltid det stemmer, men noen ganger. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må se an kroppspråket først. Det er vel det jack først og fremst mener. Å sende tvetydelige signaler er en del av leken for kvinner for at de ikke skal få dårlig rykte.

"Slutt opp! (samtidig som hun ler og kniser)" - der er kroppspråket tatt hensyn til. Det var det ikke i punktet jeg bemerket.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JakeGreen

"Slutt opp! (samtidig som hun ler og kniser)" - der er kroppspråket tatt hensyn til. Det var det ikke i punktet jeg bemerket.

Slutt opp da, Chloe.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fins det voksne som sier "slutt opp"? Tror ikke jeg har hørt uttrykket siden 70-tallet.

Anonymous poster hash: 7f508...32d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fins det voksne som sier "slutt opp"? Tror ikke jeg har hørt uttrykket siden 70-tallet.

Anonymous poster hash: 7f508...32d

Det virker litt utdatert, ja. Hva sier folk i dag? Jeg ville sagt "kutt ut!" eller "gi deg!". Forresten et morsomt punkt fordi det er helt sant (og egentlig bare sjarmerende).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må kommunisere bedre - Du må være mer enig med meg.

Jeg har ikke lyst å ødelegge vennskapet vårt - Jeg har lyst å fortsette å fortelle deg om guttene jeg ligger med.

La oss pusse opp! - Du pusser opp, jeg drar på handletur og nåde deg om du roter.

Jeg er klar om to minutt - Ta av deg skoene, sett på tv-en og ta deg en øl.

Ingenting er galt - Alt er galt.

Jeg er ikke sint - Jeg er rasende, frustrert og lei meg.

:fnise:

Hee hee kjente meg igjen i et par av punktene ja, disse var nok de jeg kjente meg mest igjen i

For øvrig har jeg hengt opp denne lille pugilisten på kjøleskapet til mannen i heimen, vin er alltid en innertier :opplyser:

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...