AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Jeg er en mann som nærmer seg midtlivskrisen og har et problem. Det er en skikkelig nydelig smart jente jeg har falt for. Jeg vet hun liker meg siden hun fortalte meg det. Greia er at jeg er fremdeles jomfru og dette vet hun ikke. Jeg prøver å være litt mystisk, for at hun skal tro jeg har noe på gang med andre damer...kanskje for å gjøre henne litt sjalu også. Jeg blir så nervøs når jeg ser henne og stivner til. Jeg blir helt stram i ansiktet så hun må jo tro jeg er gal, eller er sint på henne. Jeg ser hun blir skeptisk og bare går. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, dette har jo ikke skjedd meg før. At en så pen jente plutselig viser interesse for MEG! Vi hadde det SÅ mye moro sammen før. Helt til jeg fikk det inn med tskje at hun faktisk flørta med meg. Er det en deal breaker å være jomfru? tenk om hun ikke liker meg. Jeg er redd for å virke klønete. Anonymous poster hash: 11f83...991
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Ikke prøv å gjør henne sjalu. Da kan det hende at du mister henne. Anonymous poster hash: e5d69...b43 6
Ferny Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Vær ærlig, det er ikke noe problem at du er jomfru og usikker. Og ikke tenk at hun er for pen for deg, hun liker deg jo!! Vis at du liker henne tilbake, det dummeste du gjør er å late som om det er andre jenter i bildet. Da hadde du mistet meg i hvert fall..... 2
Gjest Poker face Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Nei! liker hun deg så liker hun deg. Men det med dame tullet er ikke så lurt da. Ta kontakt med henne før hun går videre. Lykke til
Brownii Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Det er virkelig ikke lurt å gjøre henne sjalu med mindre du vil at hun skal tru du er en drittsekk som spiller et dobbelt spill. Jeg anbefaler at du tar hun med på date, ser hvordan det utvikler seg. Jeg trur det er lurt at du venter med å forteller henne at du er jomfru, frem til dere er i et seriøst forhold. Hvis dere finner ut at det ikke funker etter 3-4 date, så ville du være glad for å ikke ha avslørt din hemmelighet. Og hvis forholdet faktisk går bra, så vil jeg regne med at du får en stor fordel hvor hun trur du er en gentleman som ikke er ute etter et knull. Det er dessverre litt turn off å skulle høre at mannen er jomfru på første og andre date. Så vent heller til at dere er i et forholdt før du forteller henne, da er dere begge så forelsket, så det vil bare virke søtt for henne. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Du trenger ikke fortelle henne at du er jomfru. Selv om du sikkert har dine grunner, så vil det sansynligvis gjøre en dame skeptisk i første omgang. Så dropp å fortelle henne det i det hele tatt. Og dersom dere kommer i et forhold og skal ha sex, så er det ingen krise at ikke sexen er perfekt første gangen. Det er jo noen menn som ikke er helt på topp i senga bestandig, men dama vraker han ikke bare på grunn av det. Anonymous poster hash: 246db...2a3 1
Gjest .-L-. Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Ta deg sammen mann Spør henne ut før hun blir tatt av en annen.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå