Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Togur
Skrevet

Hei!

Samboeren min gjennom 7 år slo opp med meg for et par uker siden. Knust, men tenker at det gjerne var for det beste. Vi vokste fra hverandre og fikk forskjellige verdier. Sååå.. for et halvt år siden så tok jeg toget hvor jeg tilfeldigvis satt ved siden av en utrolig kjekk mann som jeg pratet med HELE togturen. Tenkte utrolig mye på han i ettertid, fordi jeg syntes det var kjekt å bli snakket til, bli smilt til og ja, han var rett og slett interessert i å prate med meg. Fortalte aldri dette til samboeren min.. Nå, et halvt år senere vurderer jeg å kontakt han her mannen.. Men vet ikke om jeg tør. Følte vi fikk en god kjemi, men også pinlig hvis han ikke husker meg.. Jeg vet hva han heter, fordi han hadde noen relasjoner til noen bekjente av meg.. iiiik, hva skal jeg gjøre!! Vil også legge til at jeg ikke er helt forsont med tanken av å være singel, men samtidig så vil jeg ikke kontakte han kun fordi jeg er singel.. Jeg har jo tenkt på han en del når ting i meg og min samboers forhold ikke var helt ok... what to do?? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner ;) Go for it, det verste som kan skje er at du blir avvist, men da har du i det minste prøvd!

Gjest togtur
Skrevet

TS her. Vil legge til at jeg vurderer å sende han en melding på facebook, men er redd for at meldingen havner i "annet" da, og at han ikke pleier å sjekke den mappa.. Kan jeg legge han til?? er så redd for at han ikke husker meg

Gjest vaskosi
Skrevet

TS her. Vil legge til at jeg vurderer å sende han en melding på facebook, men er redd for at meldingen havner i "annet" da, og at han ikke pleier å sjekke den mappa.. Kan jeg legge han til?? er så redd for at han ikke husker meg

Det finner du jo fort ut, da den "nye" funksjonen gjør at man kan se når/om vedkommende har lest meldingen :-) Gjør det! Det verste som kan skje er at han ikke husker deg. Da går du videre. Enda verre er det om du ikke prøver, for du kommer ikke til å slutte å tenke på dette med det første. Ting kan til og med gå veldig bra! Hva om han tenker det samme om deg? Du vet aldri! Prøv! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Do it!!

Anonymous poster hash: 19ec9...e93
Skrevet

Vet ikke om jeg bør vente litt kanskje.. om det er for tidlig?

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg bør vente litt kanskje.. om det er for tidlig?

Ts her. Er det for tidlig mener du?

Anonymous poster hash: 0a760...a93

Gjest togtur
Skrevet

Takk for svar :) men hva skal jeg skrive?? usikker på om han husker meg..

Gjest togtur
Skrevet

oTakk for svar :) men hva skal jeg skrive?? usikker på om han husker meg..

TS her. hadde håpet på noen råd og tips..

Skrevet

Du har ingenting å tape, hopp i det ! :D Kanskje litt greit å sjekke om han har kjæreste først (?). Men, er han singel så er det jo fritt frem. Dersom du ikke vet hva du skal si, så er det jo ikke verre enn å si ting rett ut. At dere kom i snakk på toget for en tid tilbake og du synes han virker som en interessant/kjekk person. Deretter høre mulighetene for å treffes igjen?

Noen ganger tror jeg man bare må gå for magefølelsen og slutte å "tenke alt i hjel". Dette tenkte jeg da jeg traff min kjæreste. Nå har vi vært sammen i 8 mnd.

Livet ditt må på ett tidspunkt gå videre etter det ble slutt mellom deg og din samboer. Hvorfor ikke starte nå...? ;) ;)

Gjest Togtur
Skrevet

Du har ingenting å tape, hopp i det ! :D Kanskje litt greit å sjekke om han har kjæreste først (?). Men, er han singel så er det jo fritt frem. Dersom du ikke vet hva du skal si, så er det jo ikke verre enn å si ting rett ut. At dere kom i snakk på toget for en tid tilbake og du synes han virker som en interessant/kjekk person. Deretter høre mulighetene for å treffes igjen?

Noen ganger tror jeg man bare må gå for magefølelsen og slutte å "tenke alt i hjel". Dette tenkte jeg da jeg traff min kjæreste. Nå har vi vært sammen i 8 mnd.

Livet ditt må på ett tidspunkt gå videre etter det ble slutt mellom deg og din samboer. Hvorfor ikke starte nå...? ;) ;)

Takk for svar:) skal jeg legge til? sende melding? Ser at det ikke er mulighet for å poke.. skulle ønske det gikk an.

Litt skummelt, fordi jeg fortalte jo den gang at jeg hadde samboer.. Tror ikke han har.. vet ikke hvordan jeg skal finne det ut heller

:)

Skrevet

Takk for svar:) skal jeg legge til? sende melding? Ser at det ikke er mulighet for å poke.. skulle ønske det gikk an.

Litt skummelt, fordi jeg fortalte jo den gang at jeg hadde samboer.. Tror ikke han har.. vet ikke hvordan jeg skal finne det ut heller

:)

Jeg er ikke en stor-bruker av facebook, så her er jeg på litt tynn is (!). Men, fant du ikke profilen hans? Kan det stå noe her, flere bilder av samme jente? Hvor mye deler han offentlig?

Gjest Togtur
Skrevet

Jeg er ikke en stor-bruker av facebook, så her er jeg på litt tynn is (!). Men, fant du ikke profilen hans? Kan det stå noe her, flere bilder av samme jente? Hvor mye deler han offentlig?

Fant profilen :) Deler bilder. Ser ikke ut som han har dame. Skal jeg legge til og se om han skriver tilbake?? :)

Skrevet

Fant profilen :) Deler bilder. Ser ikke ut som han har dame. Skal jeg legge til og se om han skriver tilbake?? :)

Jeg synes du kan ta sjansen ;) ;) Er det ingen synlige tegn på at han er i ett forhold heller, så er det bare å hoppe i det.

• Liker 1
Gjest gjestgjest
Skrevet

Jeg synes du kan ta sjansen ;) ;) Er det ingen synlige tegn på at han er i ett forhold heller, så er det bare å hoppe i det.

Jeg poket ;) hehe

Skrevet

Jeg poket ;) hehe

Da gjenstår det jo bare å vente å se hva som skjer videre :) Jeg krysser fingrene for deg ;)

Gjest gjestgjest
Skrevet

Da gjenstår det jo bare å vente å se hva som skjer videre :) Jeg krysser fingrene for deg ;)

Takk snille deg :) Jeg fortjener å komme meg videre!

Skrevet

Spennende. Du må oppdatere ;)

Skrevet

Takk snille deg :) Jeg fortjener å komme meg videre!

Bare hyggelig :)

Jeg tror du gjør det riktige ved å fokusere deg selv og gå videre. Det krever styrke også å komme seg over ett slikt brudd, dere hadde vært sammen lenge og samboere. Så, jeg synes virkelig du skal se fremover, ha det gøy, smil og le, nyt sommeren og nyt det å bli kjent med nye mennesker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...