Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Markus
Skrevet

Datet litt med ei jente for noen måneder tilbake. Vi datet vel i noen uker, og det gikk hett for seg en stund, før det plutselig ble helt stille fra hennes kant. Jaja tenkte jeg, er jo mange andre fisker i sjøen, og kom meg videre.

Er sammen med ei annen jente nå. Men undret jo enkelte ganger på hvorfor det plutstelig ble så stille fra hennes kant. Også så jeg henne i dag på en kafe, og der satt hun i fanget på en pakistansk bekjent av meg og kysset og klemte på han. Tydelig at de hadde noe på gang.

Men saken er at jeg kjenner denne fyren, og han er ålreit nok. Men jeg har sett han i badebukse, og han er mildt sagt hårete.

Så valgte hun han fordi hun har en spesiell fetisj for hårete menn kanskje? Selv så har jeg normalt med kroppshår.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke, det er mye som kan gjøre at det klaffet bedre mellom de enn mellom dere :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan jo også være at hun liker ham så godt at hun er sammen med ham til tross for at han er hårete. Hvis du bryr deg om noen, overser du gjerne mange feil og mangler, fordi du ønsker å være sammen med vedkommende uansett.

Det var dårlig oppførsel av henne å kutte deg ut uten at du fikk så mye som en forklaring, den slags oppførsel liker jeg ikke, men ikke så mye å få gjort med.

AnonymBruker
Skrevet

Hun ville ha ham, ikke deg. Deal with it - uten å lete frem til merklige og/eller søkte grunner til hvorfor.

Anonymous poster hash: 63542...7e7
  • Liker 2
Skrevet

Datet litt med ei jente for noen måneder tilbake. Vi datet vel i noen uker, og det gikk hett for seg en stund, før det plutselig ble helt stille fra hennes kant. Jaja tenkte jeg, er jo mange andre fisker i sjøen, og kom meg videre.

Er sammen med ei annen jente nå. Men undret jo enkelte ganger på hvorfor det plutstelig ble så stille fra hennes kant. Også så jeg henne i dag på en kafe, og der satt hun i fanget på en pakistansk bekjent av meg og kysset og klemte på han. Tydelig at de hadde noe på gang.

Men saken er at jeg kjenner denne fyren, og han er ålreit nok. Men jeg har sett han i badebukse, og han er mildt sagt hårete.

Så valgte hun han fordi hun har en spesiell fetisj for hårete menn kanskje? Selv så har jeg normalt med kroppshår.

Det er vanligere enn du skulle tro at en blir dumpa av sånn overfladiske "ting".

Sliter selv enormt med å finne damer som har en fetisj for hårløse menn (på hodet).

Etter at jeg ble det så har det blitt praktisk talt umulig å finne noen. Det finnes hundrevis av slike ting er en dealbreaker i øst og vest. Hva skal man gjøre?

Skrevet

Jeg tenker også litt det at du leter litt etter grunner til at det ble slutt, fordi du ikke vet årsaken. Det er ikke noe poeng i å tenke sånn, for du får nok aldri vite det sikkert.

Men hvis du likevel vil tenke sånn, så kan det være noe i det du tror. Særlig hvis du er (nesten) helt hårløs selv. Det går nok ikke under fetisj, men mer en preferanse.

For å ta meg selv som et eksempel, så er jeg veldig glad i mye hår på en mann. Så en date med hårløst bryst, hode eller ansikt, ville nok falt bort hvis jeg ble kjent med en mer hårete mann. Så lenge de begge hadde tiltalende personligheter, selvfølgelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også litt det at du leter litt etter grunner til at det ble slutt, fordi du ikke vet årsaken. Det er ikke noe poeng i å tenke sånn, for du får nok aldri vite det sikkert.

Men hvis du likevel vil tenke sånn, så kan det være noe i det du tror. Særlig hvis du er (nesten) helt hårløs selv. Det går nok ikke under fetisj, men mer en preferanse.

For å ta meg selv som et eksempel, så er jeg veldig glad i mye hår på en mann. Så en date med hårløst bryst, hode eller ansikt, ville nok falt bort hvis jeg ble kjent med en mer hårete mann. Så lenge de begge hadde tiltalende personligheter, selvfølgelig :)

Føler meg litt teit mange ganger selv når jeg observerer hvilke type menn mange av de jentene jeg har sett til egentligt ser ut til å foretrekke ..samtidig litt irritert om at de ikke bare kan være ærlige om at skalla menn ikke er deres stil f.eks som i mitt tilfelle.

hilsen skallamann

Anonymous poster hash: d3105...fa3
Gjest Gjest
Skrevet

Føler meg litt teit mange ganger selv når jeg observerer hvilke type menn mange av de jentene jeg har sett til egentligt ser ut til å foretrekke ..samtidig litt irritert om at de ikke bare kan være ærlige om at skalla menn ikke er deres stil f.eks som i mitt tilfelle.

hilsen skallamann

Anonymous poster hash: d3105...fa3

Er du virkelig sikker på at grunnen til at de ikke velger deg er fordi du har lite hår? Eller tror du det bare? Ser da mange damer sammen med menn med lite hår.

Hvis kvinnen er så overfladisk at hun ser kun på ytre detaljer, så er det vel like godt for deg at du ikke har noe forhold til henne.

Jeg tror det ligger mer bak enn dette med håret. Hvis det bare hadde dreid seg om en jente, kunne jeg gått med på det, men når du har blitt avvist av flere, tror jeg ikke det kun handler om håret. Smaken er jo veldig forskjellig, og jeg tror de fleste jenter er mest opptatt av personlighet, med mindre de oppfatter deg som veldig lite tiltrekkende, sånn totalt sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...