AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Jeg er medlem på en sexside hvor det er mulig å komme i kontakt med andre for for eksempel treff. Jeg har tydeliggjort det i min profiltekst at jeg ser etter noen som er tålmodig og ikke rett på sak. Og at jeg vil bli godt kjent med personen over nett før et evt. treff. Og det er så sinnsykt mange som spør noe ala: "treffes i kveld"? osv..Er det ingen som er interessert i god kjemi? Og det verste..Får også tilsendt bilder av kuker. Mange må også holde og løfte kuken opp, fordi de har problemer med stivhet..eller er litt for tykk (sorry, hvis neon føler seg fornærmet). Og mange som også legger ved nakenbilde hvor de viser ansikt før vi har begynt å prate! Hva feiler det folk? Melder meg ut nå! Anonymous poster hash: 774bf...696 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Jeg vet. Jeg har akkurat registrert meg på en side for homofile, og jeg har klart og tydelig signalisert at jeg KUN ønsker kontakt med kvinner. Men tror du ikke de helvetes mannfolka overflommer innboksen min? Anonymous poster hash: 7a635...d4a 5
#Sunrise Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 herregud, hva forventer dere? hadde dere vært på biip, eller nettby, så hadde jeg skjønt at dere reagerer, men tåler dere ikke få bilde av en pikk, SÅ IKKE MED DERE PÅ SEXNETTSTED , bli med på biip:) der er det veldig rolig og fint:) 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 herregud, hva forventer dere? hadde dere vært på biip, eller nettby, så hadde jeg skjønt at dere reagerer, men tåler dere ikke få bilde av en pikk, SÅ IKKE MED DERE PÅ SEXNETTSTED , bli med på biip:) der er det veldig rolig og fint:) Er bare det at jeg skriver klart og tydelig i profiltekst at jeg ikke vil gå rett på osv...har faktisk også skrevet at jeg ikke er interessert i å utveksle nakenbilder, før jeg er litt mer kjent med personen..folk altså... Anonymous poster hash: 774bf...696 2
#Sunrise Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Er bare det at jeg skriver klart og tydelig i profiltekst at jeg ikke vil gå rett på osv...har faktisk også skrevet at jeg ikke er interessert i å utveksle nakenbilder, før jeg er litt mer kjent med personen..folk altså... Anonymous poster hash: 774bf...696 som om dem bryr seg, vedder for at det bare er 1/4 av folka der som faktisk leser profiltekst:P
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Jeg vet. Jeg har akkurat registrert meg på en side for homofile, og jeg har klart og tydelig signalisert at jeg KUN ønsker kontakt med kvinner. Men tror du ikke de helvetes mannfolka overflommer innboksen min? Anonymous poster hash: 7a635...d4a Ja, ts du burde heller finne en datingside. 3
miramis Skrevet 9. juni 2013 #7 Skrevet 9. juni 2013 Det er fordi det er nesten bare ekle folk på sex- og datingsnettsider. De fleste normale mennesker klarer å finne en på egen hånd, uten å etterlyse på nett. 2
Gjest Skogkar Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Er bare det at jeg skriver klart og tydelig i profiltekst at jeg ikke vil gå rett på osv...har faktisk også skrevet at jeg ikke er interessert i å utveksle nakenbilder, før jeg er litt mer kjent med personen..folk altså... Anonymous poster hash: 774bf...696 Romantikk vil jeg anta er noe av det siste du kan forvente av sprengkåte menn som er registrert på sex-sider. Nå har du lært det! Neste steg er å melde seg ut, og melde seg inn på en side for kristne romantikere. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Finn en datingside. Hadde en profil på sukker for en god stund siden hvor jeg var ganske tydelig på hva jeg var ute etter. Det ordnet seg - men som mann måtte jeg jobbe en del for det. Som kvinne vil du bli rent ned av meldinger. Det må du bare være forberedt på. 95% er kanskje idioter. Det må du være forberedt på. Så hadde du sånne som meg som skjønte at i slike situasjoner må kvinner (nesten alltid, du er langt i fra alene) få tid. De kan du begynne å velge mellom. Bare ta deg den tiden du trenger. Anonymous poster hash: c5663...c13
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Det er STOR forskjell på sexsider! Jeg har brukt Cupido sin tjeneste tidligere, der fikk jeg veldig sjelden "pule nå?"-forespørsler og det ligger ikke en klase med pikk i innboksen din. Der gikk det faktisk mest i å sende meldinger for å bli litt kjent, både som person og selvsagt går det jo også mer i seksuelle preferanser enn det gjerne ville gjort i første meldingen på f.eks. Sukker. Jeg følte det var en del kresne mennesker der, og ganske vanlig og utveksle en del meldinger og bilder og gjerne møtes for en kopp kaffe før man tok skrittet til sex. Men så har jeg også ramlet innom forum som nakenprat.com som var totalt annerledes, her får man fullt av uflatterende bilder av halvslappe kuker hele tiden og veldig mange av forespørslene går på å møtes helt spontant og blindt og bare knulle. Det var en følelse av at veldig fri sex og dogging var normalen der, kontaktannonsene var av typen "jeg kjører gjennom xxx i morgen, hvem vil suge meg på den og den rasteplassen klokka 12". Det er ikke helt min stil. Jeg fikk heller ikke helt taket på om folk var impulsive eller bare desperate. Andre steder jeg har vært innom har hatt en blanding av de to typene, så da er det jo bare å ignorere de som starter meldingen med en pikk i stedet for et "hei". Men jeg ville anbefalt å prøve Cupido altså, det er jo ikke fritt for de som er klare for et knull uten å ha hilst på deg, men altså.. du vil jo alltid få meldinger fra folk som er rare, uaktuelle, desperate, annerledes enn deg.. så lenge du også treffer noen som du er på bølgelengde med så er jo ikke det så farlig! Bare å ignorere de som starter meldinger med en kuk i stedet for et hei =) Anonymous poster hash: 6235e...2ca 1
Gjest Carla Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Jeg vet. Jeg har akkurat registrert meg på en side for homofile, og jeg har klart og tydelig signalisert at jeg KUN ønsker kontakt med kvinner. Men tror du ikke de helvetes mannfolka overflommer innboksen min? Anonymous poster hash: 7a635...d4a Hvorfor prøver du å få kontakt med kvinner på en side for homofile? 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Hvorfor prøver du å få kontakt med kvinner på en side for homofile? Wow.. Anonymous poster hash: 36cf0...c7f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Hvorfor prøver du å få kontakt med kvinner på en side for homofile? Kødder du nå, eller er du så tett? Anonymous poster hash: 7a635...d4a 2
Raven Emerald Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Dette burde ikke være lov å spørre om...lol. Hvorfor prøver du å få kontakt med kvinner på en side for homofile? Fordi hun er lesbisk..? *konstaterer det åpenbare* Endret 9. juni 2013 av Raven Emerald 3
Gjest Carla Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 Haha, oops! Jeg fikk for meg at det var en mann som ville oppsøke kvinner på den siden. Hadde nok med at jeg var på en annen tråd som var rettet mot menn på KG. Gud så flaut! Jeg er ikke så fjern altså!
Raven Emerald Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Haha, oops! Jeg fikk for meg at det var en mann som ville oppsøke kvinner på den siden. Hadde nok med at jeg var på en annen tråd som var rettet mot menn på KG. Gud så flaut! Jeg er ikke så fjern altså! Kjenner til det der med å skrive fortere enn man tenker.
Gjest Carla Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Kjenner til det der med å skrive fortere enn man tenker. Hehe. Jeg rødmer enda.
Raven Emerald Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 Hehe. Jeg rødmer enda. Ingen grunn til det. =) I verste fall er det noen som tror du er litt treig, og det må de jo bare tro. Deres problem. For andre, fikk vi oss en god latter, helt uten at det er noe i veien med det, eller deg, for den saks skyld. Ikke noe galt i å vimse litt nå og da. =)
waco Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Jeg er medlem på en sexside hvor det er mulig å komme i kontakt med andre for for eksempel treff. Jeg har tydeliggjort det i min profiltekst at jeg ser etter noen som er tålmodig og ikke rett på sak. Og at jeg vil bli godt kjent med personen over nett før et evt. treff. Og det er så sinnsykt mange som spør noe ala: "treffes i kveld"? osv..Er det ingen som er interessert i god kjemi? Og det verste..Får også tilsendt bilder av kuker. Mange må også holde og løfte kuken opp, fordi de har problemer med stivhet..eller er litt for tykk (sorry, hvis neon føler seg fornærmet). Og mange som også legger ved nakenbilde hvor de viser ansikt før vi har begynt å prate! Hva feiler det folk? Melder meg ut nå! Anonymous poster hash: 774bf...696 Å melde seg på en sexside er å gå rett på sak! =)
Gjest Carla Skrevet 10. juni 2013 #20 Skrevet 10. juni 2013 Ingen grunn til det. =) I verste fall er det noen som tror du er litt treig, og det må de jo bare tro. Deres problem. For andre, fikk vi oss en god latter, helt uten at det er noe i veien med det, eller deg, for den saks skyld. Ikke noe galt i å vimse litt nå og da. =) Alt for å glede andre. Haha...lurer på hva hun må ha tenkt, hun som jeg spurte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå