Gå til innhold

får man mere status av å ha en smartmobil fremfor en tradisjonell mobil ?

Anbefalte innlegg

Gjest kimhan92
Skrevet

jeg bare lurer jeg . noen som kan svare på det ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei man gjør ikke det. Men man kan kjappere finne ut av ting med en smarttelefon. Kjøpe kinobilletter der og da. Sjekke når bussen kommer. Respondere kjapper på meldinger fra venner. Søke på kart om man er litt lost. Overføre penger uansett hvor man er. En smarttelefon har haugevis av muligheter, som gjør ting enklere og kjappere. Jada man klarer seg helt fint uten, men fy søren så bortskjemte man blir med en smarttelefon også.

Anonymous poster hash: 8e4b3...f54
  • Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg bare lurer jeg . noen som kan svare på det ?

Ja selvfølgelig. du er jo ikke kul hvis du ikke har en smartphone. hallo lizzom. hvor ute er du lizzom? Hehe. Neida jeg tuller bare. Har aldri tenkt over at en smartphone har noe som helst med status å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei..?

Eller kanskje når man er 14. Men hallo, ingen bryr seg da :roll:

Anonymous poster hash: 475c4...bb7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig driter i hvilken mobil folk måtte ha, men man blir sett litt ned på når man ikke har smartphone, da av egne erfaringer.

Anonymous poster hash: 335aa...56d
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er såppass vanlig med smarttelefoner at det neppe kan sees på som status å ha en. Jeg vet at det er/var status i klassen til lillesøsteren min, men er hun er rundt 13 år. Kjenner forøvrig flere på min alder som ikke har smartphone.

• Liker 5
Skrevet

Nei. Hvem bryr seg om telefonen din liksom? Jeg hadde en herpa sony ericsson veldig lenge, bytta den mot en iPhone bare fordi den ble ødelagt.

Gjest kimhan92
Skrevet

Nei..? Eller kanskje når man er 14. Men hallo, ingen bryr seg da :roll: Anonymous poster hash: 475c4...bb7

har opplevd litt press fra bekjente med sånn svære lg eller Samsung mobiler , som prøver å friste meg til å kjøpe en sånn mobil og dem er sånn 20-25 år

Skrevet

Hva folk synes om mobilen min, bryr meg midt bak. Jeg har en smarttelefon, fordi jeg er avhengig av kalender, todo-lister, og masse andre greier som hjelper meg å organisere min travle hverdag hvor jeg ikke har tid til å sitte på PCen hver gang jeg skal online.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Folk flirer vel litt av de som ikke har smarttelefoner i våre dager, men det er bare vennlig. Det er nærmest en kuriositet nå, litt fascinerende.

Og nettopp av den samme grunnen er det ingen status i å ha en smarttelefon. "Alle" har en smarttelefon. Den gang det bare var noen få som hadde slike telefoner var det kanskje litt status i det, men ikke når det er normalen.

Anonymous poster hash: 891d8...ee6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva slags mobil folk har, så lenge de klarer å legge den vekk når vi er sammen.

Anonymous poster hash: cd534...6fb
  • Liker 5
Gjest Keikolina
Skrevet

Ble mobba av samboeren fordi jeg hadde en usmart telefon, nå har han heldigvis tvunget på meg en note 2, ha ha.

Gjest Skogkar
Skrevet

Jeg er voksen og har IKKE en travel hverdag (jeg vet..guud så utrendy å ikke ha en travel tidsklemma-hverdag). Så hva skal jeg med smartphone? Har alltid penger på kortet, vet hvor jeg skal, og om jeg skal ut i skauen eller fjellet så har jeg da for søren skikkelig GPS. Jeg er også så voksen at jeg har bil og kjører dit jeg skal. Og når jeg kommer dit jeg skal så er det siste jeg ønsker å sitte med trynet i en skjerm.

Gjest Skogkar
Skrevet

Ble mobba av samboeren fordi jeg hadde en usmart telefon, nå har han heldigvis tvunget på meg en note 2, ha ha.

Jeg liker å føle meg smartere enn telefonen min -derfor velger jeg usmart telefon :) Gidder ikke gå med jævla Einstein i lomma lixx.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å føle meg smartere enn telefonen min -derfor velger jeg usmart telefon :) Gidder ikke gå med jævla Einstein i lomma lixx.

:danse:

Anonymous poster hash: cd534...6fb

Gjest Keikolina
Skrevet

Jeg har den i veska jeg, får ikke plass i lommene :)

Gjest Cloud9
Skrevet (endret)

Jeg har aldri hatt noe annet enn smartmobiler (alle androider, bortsett fra siste som er en iPhone 5), så jeg vet ikke for min egen del. Men overfor andre så er det meg revnende likegyldig hva de måtte ha.

Apropos smartmobil:

post-68808-0-55036400-1370723136_thumb.j

Endret av Cloud9
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Selges det tradisjonelle mobile lengre?

Gjest kimhan92
Skrevet

Selges det tradisjonelle mobile lengre?

ja de selges enda , du får kjøpt dem på nettet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...