Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en tre uker gammel baby som kun sover på oss. Nå er det barenkos, jeg elsker at han ligger og sover oppå meg og nyter det.

Men når kan vi avvenne dette, og hvordan? Jeg stresser litt med det, for jeg vilnikke ha en 6-8 mnd gammel baby som kun sover på oss ;) Men akkurat nå er det bare kos da :)

Anonymous poster hash: 6902d...54d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over av seg selv. :) Det gjorde det iallefall her. :)

• Liker 2
Skrevet

Ja det går over av seg selv. Det blir annerledes når de blir større og ikke har fullt så god plass på fanget. Ikke stress, kos dere. :)

(Vår gutt sluttet med dette da han var 2-3mnd tror jeg)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gikk over hos oss også.

Anonymous poster hash: 62f6d...7d4
  • Liker 1
Gjest pysepusen
Skrevet

Det går over av seg selv :)

• Liker 1
Skrevet

Jenta mi er nå 2 måneder og sovner stort sett av seg selv i sofaen/vippestolen/senga, andre ganger må hun bæres/sove på oss. Signerer de over - det går over, kos dere :)

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Gikk over av seg selv! Nyt det, for nå savner jeg det veldig!! Prøver meg innimellom, men han bare vrir på seg og begynner å klage, så den tiden er definitivt forbi... ;)

• Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

Vesla her er samme typen, har bestilt bæresjal for å få gjort noe på dagtid, men jeg har bestemt meg for å kose meg så lenge det varer. Dog håper jeg hun venner seg litt av med det før sommervarmen setter inn for fullt :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Da koser vi oss :)

Anonymous poster hash: 6902d...54d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...