Gå til innhold

Må jeg vente på at han tar initiativ til date nr to?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne uken hadde jeg første date med en fyr jeg traff på nettet. Vi hadde det veldig hyggelig, og han sa at han ville treffe meg igjen. Han sendte meg en tekstmelding like etter daten, bare for å si god natt og sees. Nå har det gått flere dager, og jeg har ikke hørt noe mer.

Siden han er en litt forsiktig type, er jeg litt bekymret for at han kanskje tror det er "min tur" å ta kontakt, siden han sendte melding sist. Samtidig sier jo alle at menn ikke liker det om man er frempå og tar initiativ i starten.

Må jeg bare vente på at han eventuelt tar kontakt? Virker det desp om jeg sender han en melding nå?

Anonymous poster hash: 29d74...cd8

Anonymous poster hash: 29d74...cd8
Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet

Hvorfor må han være den som tar initiativ? Send han en melding og spør om ny date, verre er det ikke og nei, det virker ikke desperat dersom du sender en enkel melding til han.

Skrevet

Siden han er en litt forsiktig type, er jeg litt bekymret for at han kanskje tror det er "min tur" å ta kontakt, siden han sendte melding sist. Samtidig sier jo alle at menn ikke liker det om man er frempå og tar initiativ i starten.

Om han er en litt forsiktig type, så tviler jeg på at han misliker at du er frempå og tar initiativ i starten - hvem vet, kanskje han sitter å tenker akkurat det samme som deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...