hanne_ Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Hei! Er HELT ny i gamet. Har aldri vurdert lavkarbo en gang, men tenkte jeg skulle prøve det i og med at jeg må ned 3 kg på 3 uker. Jeg veier rett under 60 kg og er rett under 170 høy, men har litt fett å ta av. Så jeg lurer på hvor mye jeg kan forvente å gå ned på 3 uker? Har lest om en del på nettet som har tatt av langt mer enn det på 3 uker, men de har jo gjerne hatt litt mer å ta av. I tillegg til dette jogger jeg nærmest daglig i denne perioden. Jeg er relativt slank, men har lite muskler. Hva tror dere?
snilla Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Du kan inne forvente å gå ned så mye i fettvekt på 3 uker, men en del vann vil utgjøre noen kilo. Lavkarbo er en livsstil, om du bare skal prøve i 3 uker (som jo er lov, for å prøve!) vil du nok gå opp igjen ganske raskt. Dette fordi kiloene du mister stort sett er vann. (Det er litt annerledes for de som har litt mer å ta av)
hanne_ Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2013 Tenkte jo å fortsette hvis det funker for meg, ikke bare holde på i 3 uker. Men er først og fremst 3 kg på 3 uker som er målet. Etter det så kommer jeg nok til å trappe litt ned på løpinga, og avgrense til ca 3 dager i uka + å trene styrke. Høres sikkert helt teit ut, men må ned pga vektgrense.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Hvis du har spist mye karbohydrater tidligere, og legger deg på streng lavkarbo de neste tre ukene, vil du garantert gå ned 3 kg eller mer. I og med at man mister en del vann i starten, kan det godt hende du kan klare 4-5 kg også. Anonymous poster hash: d350d...d11 1
Løvetanten Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Ja, hvis du gjør dette konsekvent vil du sikkert klare 3 kilo. Vært obs på at du kommer til å være i dårlig form en god del av tiden og kanskje ikke makte trening på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå