Semydfe Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 (endret) Er det vanlig å begynne på spyinga i uke 20? Var veldig kvalm de 16 første ukene, men så har det egentlig roet seg. Og hadde heller ikke oppkast da - kun ekstrem kvalme. I dag har jeg kastet opp 6 ganger, og det kom helt uten forvarsel. Rakk ikke frem til do den første gangen en gang... Noen med liknende erfaringer? Endret 8. juni 2013 av Semydfe
Sissa Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Det kan jo hende du har fått omgangssyke? Ellers vet jeg ikke
Semydfe Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2013 Ja, håper jo at det er omgangssyke eller noe jeg har spist. Alt er bedre enn at morgenkvalmen har startet et nytt og kraftigere kapittel ;-)
Gjest pysepusen Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Første svangerskap var jeg veldig kvalm fram til uke 18. Kastet nesten aldri opp. Så i uke 20 kom kvalmen tilbake og da kastet jeg også opp flere ganger om dagen. La det gå noen dager så finner du ut om det er omgangssyke eller om du er like "heldig" som meg.
Dyregod Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Jeg var kvalm med oppkast til ca uke 14, så var jeg helt fin i noen uker før jeg hadde et par uker med kvalme og plutselig oppkast uten forvarsel ca uke 19. Så det kan være det er et lite tilbakefall før du blir bra igjen, ellers kan du jo faktisk være syk. Håper du slipper å gå sånn så lenge, det er ikke moro
Semydfe Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2013 Første svangerskap var jeg veldig kvalm fram til uke 18. Kastet nesten aldri opp. Så i uke 20 kom kvalmen tilbake og da kastet jeg også opp flere ganger om dagen. La det gå noen dager så finner du ut om det er omgangssyke eller om du er like "heldig" som meg. Hvor lenge holdt du på da det kom tilbake?
Gjest pysepusen Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Hvor lenge holdt du på da det kom tilbake? Til uke 34. Denne gangen har jeg gått fra uke 4 uten noen pauser. Snart ferdig nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå