AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Vi har kjøpt inn presang og kort. Har kun gavepapir til jul (rødt med sølvprikker). Det er en gutt som har bursdag. Antar at dette ikke fungerer så bra da? Vi er ganske slitne vi voksne her i dag, så jeg er ikke sikker på om vi orker å dra til butikken enda en gang. Hva ville dere gjort? Latt presangen ligge inni posen fra butikken, teipa rundt den, og hatt kortet utenpå den som vanlig? Eller brukt opp siste rest av energi til å handle inn blått gavepapir? Anonymous poster hash: ef37e...8c1
charactouy Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Ta julepapiret på vranga så det er hvitt, og la ungen tegne på mønster. 18
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Hehe! Super idé. Vi går for det! Tusen takk for tipset! TS. Anonymous poster hash: ef37e...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Ta julepapiret på vranga så det er hvitt, og la ungen tegne på mønster. Er ikke så lenge siden vi gjorde dette, bare at her fikk jentungen gå bananas med klistermerker for å pynte pakken. Anonymous poster hash: 9114c...abe
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Hvorfor kan dere ikke pakke inn gaven i det papiret? Rødt med sølvprikker er jo ikke så innmari julete? Anonymous poster hash: 85232...3e0 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Har pakka det inn på vranga nå, med klistermerker utenpå. Ellers takk. Anonymous poster hash: ef37e...8c1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Ser at du har funnet en løsning, men jeg tenkte bare å komme med et forslag til en annen gang Avispapir med hyssing funker også fint i nøden. Kan evt. pyntes litt med klistremerker, men jeg synes det er tøft nok uten også Uansett tror jeg nok de fleste foreldre har full forståelse for at man tar en nødløsning en gang i blant! Anonymous poster hash: 4e4db...061
kalinka85 Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Hvis dere er så slitne at dere ikke orker å dra å kjøpe papir er det vel på tide å gjøre noe med livsstilen??
Lucid Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Hvis dere er så slitne at dere ikke orker å dra å kjøpe papir er det vel på tide å gjøre noe med livsstilen?? Å ikke ha gavepapir er jo ikke krise når det finnes andre alternativer. Nå veit jo ikke jeg hvor gammel bursdagsbarnet er, men jeg tviler på at han uansett hadde tenkt noe videre over hvilken farge det er på papiret. Det som er morsomt er jo prinsippet med å pakke det opp og se hva som er inni.. Eller er barn i dag så bortskjemte at de faktisk tenker over hva gavene deres er pakket inn i? Ser ikke hvorfor de skal ha en dårlig livsstil bare på grunn av det? Hva vet vel du om hvor langt det er til nermeste butikk, og alle de små detaljene som kanskje gjør at det er et ork å dra helt til butikken bare for å kjøpe papir når de har andre alternativer?
skruf Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har ofte oppdaget at vi er tom for gavepapir og ikke orket å stikke på butikken for å kjøpe nytt. Så her har vi pakket inn gaver med; Gråpapir og hyssing (veldig kjekt når barnet får utfolde seg og tegne på gråpapiret!) Aleminiumsfolie med tråd og noen klistremerker Avispapir med hyssing Barn bryr seg ikke om hvordan innpakkningen ser ut, så lenge de får gleden av å pakke opp gaven:)
Gjest iGirl Skrevet 8. juni 2013 #12 Skrevet 8. juni 2013 Hvis dere er så slitne at dere ikke orker å dra å kjøpe papir er det vel på tide å gjøre noe med livsstilen?? for en idiotisk kommentar 6
Jade Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Hvis dere er så slitne at dere ikke orker å dra å kjøpe papir er det vel på tide å gjøre noe med livsstilen?? Uansett livsstil, så har de sikkert 1000 andre ting de heller vil bruke tid på i en travel hverdag, enn å stikke på butikken for andre gang den dagen bare for å kjøpe gavepapir, når det faktisk finnes andre løsninger som flere har kommet med her i tråden
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 Å ikke ha gavepapir er jo ikke krise når det finnes andre alternativer. Nå veit jo ikke jeg hvor gammel bursdagsbarnet er, men jeg tviler på at han uansett hadde tenkt noe videre over hvilken farge det er på papiret. Det som er morsomt er jo prinsippet med å pakke det opp og se hva som er inni.. Eller er barn i dag så bortskjemte at de faktisk tenker over hva gavene deres er pakket inn i? Ser ikke hvorfor de skal ha en dårlig livsstil bare på grunn av det? Hva vet vel du om hvor langt det er til nermeste butikk, og alle de små detaljene som kanskje gjør at det er et ork å dra helt til butikken bare for å kjøpe papir når de har andre alternativer? Bursdagsbarnet er kun 4 år, og da er det det som er inni som er mest spennende. TS Anonymous poster hash: ef37e...8c1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 Hvis dere er så slitne at dere ikke orker å dra å kjøpe papir er det vel på tide å gjøre noe med livsstilen?? Husk at det ikke er alle som har bil, og det er begrenset hvor lenge butikkene har åpent. TS. Anonymous poster hash: ef37e...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Hvis dere er så slitne at dere ikke orker å dra å kjøpe papir er det vel på tide å gjøre noe med livsstilen?? Du vet heller ikke noe om hvor lenge vi hadde vært oppe den dagen da vi fant ut at vi ikke hadde noe passende gavepapir. I tilfelle du ikke er klar over det, så er det veldig varierende når på morgenen småbarnsforeldre må stå opp. Anonymous poster hash: ef37e...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå