Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Vi hører ofte om menn som glemmer sine barn i en varm bil. Så hva er grunnen til at vi aldri hører om kvinner som glemmer igjen barn i en varm bil. Så hva er grunnen til dette `?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Vi hører ofte om menn som glemmer sine barn i en varm bil. Så hva er grunnen til at vi aldri hører om kvinner som glemmer igjen barn i en varm bil. Så hva er grunnen til dette `? Mange mødre/jenter/barnepassere som har glemt barnet sitt i bilen! Hvor barnet har død! Grunnen deres er jo at de er trøtt, distrahert eller barnet sov og de rett og slett glemte det helt - Takk og lov at jeg ble glemt igjen på butikken og ikke bilen Anonymous poster hash: ac5a8...9f1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Mennene glemmer barnet i bilen fordi de sjelden kjører barnet til barnehagen ol. Damene lar barnet sitte i bilen når de skal inn i butikken. Generalisert selvfølgelig. Begge delene er forferdelig, hvor er hodet til folk! Anonymous poster hash: a2314...7ac
Miss moneypenny Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Jeg kan ikke begripe hvordan det går an å glemme barnet sitt i bilen. Uansett kjønn på den som gjør det. Mine barn sitter ikke i bilen når jeg er på butikken heller.
org Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Dette er neppe kjønnsbetinget, vel. Tankeløse og/ eller tankespredde folk finnes vel i begge kjønn og i alle aldre. 1
Gjest RockOn Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Jeg vil vel si at det er uansvarlig. Jeg har vært utslitt, nesten i koma pga våkenetter eller generelt i ammetåka, og jeg er fryktelig distré til vanlig, men å glemme et barn i bilen, det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Jeg lar ikke barn sitte i bilen alene da jeg er på butikken heller.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Vel, nettopp nå i Oslo sentrum ble jo et barn hentet ut av en bil av politi og ambulanse - og da var det paret som mente at de hadde sjekket "minst en gang". Jeg blir sjokkert av slik oppførsel, jeg ville aldri latt et barn være alene i bil uansett temperatur. Babyer kan jo koke ihjel om det blir varmt.......:S Anonymous poster hash: 5399e...61d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Menn er mer glemsomme når det gjelder barn og husabrbeid. De har ikke hjerne til å huske det, de er ikke født slik. Vi kvinner er. Vi er født til å passe på avkommet vårt, men vi får ikke lov, det er ikke politisk korrekt, alle må i barnehage slik at alle skal jobbe. Og her skal alle gå i samme fotspor, ingen må skille seg ut, gud forby. Anonymous poster hash: 33b9f...dae
hjärterdam Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Nei, det er ikke bare menn. Det er bare å Google "mor glemte barn i bil" så kommer det opp historier. 2
Gjest chiki Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Er jo ikke lenge siden en mor lot barnet sitte i bilen i parkeringshuset i FLERE timer mens hun var på shopping. Barnet ble igjen i bilen fordi det sov, men ble oppdaget av forbipasserende helt hysterisk. Det sto vell og lenge før moren endelig kom! Mamma glemte ikke hos igjen, men glemte igjen hunden utenfor butikken da hun skulle hjem:0 Stressende med tvillinger gitt:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå