AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Vet det fins mange slike tråder, men skriver dette litt for meg selv. Ble dumpet etter to år, og trodde dette var mannen i mitt liv. Vi er i utlandet, hadde tatt et friår for å jobbe litt her. Vet ikke om jeg skal reise hjem til vennene mine straks. Har kun bekjente her og ingen ordentlige venner. Skulle ønske jeg var i fast jobb med venner rundt meg i det minste Vi har hatt litt problemer i det siste, men trodde det ville ordne seg. Men han mente vi har gått i forskjellig retning. Det gjør så vondt, som om hele livet mitt har rast sammen:((((Anonymous poster hash: 89ba9...668
Memoria Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Skjønner at du har det trist. Hvis du trenger å reise hjem, så reis hjem. Ta vare på deg selv og bruk tiden til å lære og komme over dette. Det var rett og slett ikke meant to be, og det er noen andre der ute du skal være sammen og lykkelig med - det kommer til sin tid 1
Lady Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Åh, hvis du ikke har noe som holder deg tilbake der du er nå, så synes jeg du bør gjøre det som er best for deg. Tenk på deg selv, og ikke hva andre måtte tro og mene. Ta de valgene som er riktig for deg, og gjør det du føler for. Snakk med andre, men lytt til deg selv når alt kommer til alt. Bare du vet hva som er best, og hvilken måte som er riktig for deg for å komme seg videre:)
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Tusen takk for svar, det hjelper litt. Har bestemt meg for å reise hjem og kan bo hos en venninne inntil videre. Trenger gode venner nå kjenner jeg.Anonymous poster hash: 89ba9...668
Lady Skrevet 9. juni 2013 #6 Skrevet 9. juni 2013 Tusen takk for svar, det hjelper litt. Har bestemt meg for å reise hjem og kan bo hos en venninne inntil videre. Trenger gode venner nå kjenner jeg.Anonymous poster hash: 89ba9...668 Da gjør du det!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 JIPPI!!! DU ER FRIIIIII!!! Anonymous poster hash: 9f4f8...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå