Elisabeth1983 Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Hei Jeg fødte ei jente for en uke siden og hadde etter-rier på sykehuset og et par dager etter at jeg kom hjem. Tok da bare en paracet også var det greit.. Men i går fikk jeg så mensmerter eller etter-rier så trudde seriøst jeg skulle dø eller føde på nytt Er helt øm og rar i livmora nå nesten 20 timer etter.. Men lurer på om dette kom så sterkt pga at jeg var litt for aktiv i går? Var ute å handlet en del, laget middag, planta blomster og noe annet hagearbeid. Disse smertene kom da jeg drev med hagearbeidet Er det at jeg kanskje skulle ta det litt mer med ro ettersom jeg fødte for 1 uke siden.. Skal vel ta det rolig de første 6 ukene.... Noen som har vært borti noe lignende?? Uff blir jo så redd jeg skal få så vondt igjen Så i dag har jeg tatt det veldig med ro.. Blir veldig glad for svar
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 hvorfor skal man ta det med ro de første 6 ukene?? Jeg var i full aktivitet dagen etter jeg kom hjem for følte meg bra. Men føler du deg ikke helt bra er det kanskje lurt å lytte til kroppen. Men har aldri hørt at det kan være farlig i alle fall. God bedring, håper det retter seg. Anonymous poster hash: 4b85d...a93
Redbull Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 hvorfor skal man ta det med ro de første 6 ukene?? Jeg var i full aktivitet dagen etter jeg kom hjem for følte meg bra. Men føler du deg ikke helt bra er det kanskje lurt å lytte til kroppen. Men har aldri hørt at det kan være farlig i alle fall. God bedring, håper det retter seg. Anonymous poster hash: 4b85d...a93 Jeg hadde ks, så jeg skulle ta det med ro de første seks ukene. Men jeg var på sånn bekkebunnskurs to dager etter mitt ks, på sykehuset, og de sa at det regelen også var for de som hadde født vaginalt. Man skulle ikke løfte tyngre enn babyen de første 6 ukene etter fødsel, og ta det med ro. Dette gjaldt både ks og vanlig fødsel. Jeg visste heller ikke dette før
Elisabeth1983 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2013 Føler meg egentlig i ok form ikke helt i den samme gamle enda, men får bare lytte til kroppen Men fikk etter-rier i dag tidlig etter en natt søvn(ikke så vonde, men vonde nok) så er vel bare sånn det er da... Lest det på forumer at jeg ikke er alene om det, så får bare håpe det går fort over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå