AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Hva er en god besteven for deg? Anonymous poster hash: d58f3...abe
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 En som stiller opp når man har det vondt og vanskelig, og ikke kun når de vil finne på noe gøy.Anonymous poster hash: d81c2...704 1
Memoria Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Min er hun som har vært med meg gjennom 20 år, gjennom alt godt og vondt og som aldri har sviktet eller sluppet taket. Hun som leser ansiktsuttrykkene mine og vet hva jeg tenker til en hver tid og ser de situasjoner jeg ikke trives i og fjerner meg fra dem uten at jeg trenger å si et eneste ord. Hun som sender kattevideo på facebook, samtidig som jeg sender samme kattevideo tilbake, i samme sekund, uten at vi har snakket på forhånd, bare ren tilfeldighet. Hun som ringer i det sekunder jeg ringer henne, og jeg får en samtale på vent mens jeg venter på at hun skal ta telefonen. Hun jeg har hatt to krangler med gjennom alle disse 20 år, og hver gang på grunn av en misforståelse forårsaket av en tredjepart som er misunnelig på vårt vennskap. Hun som opplever nedtur etter nedtur men fremdeles er det sterkeste mennesket jeg har møtt og som uselvisk deler sitt eget pågangsmot med andre når de har det vondt. Min bestevenn er ALT og hun har vært der alltid. Et liv uten henne er totalt utenkelig Og jeg er virkelig heldig som har henne. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 En bestevenn for meg, er en som ser mine behov vel så godt som sine egne. En som klarer å gi like mye som jeg gir og ikke bare tar til seg alt uten å gi noe tilbake, eventuelt kun brøkdeler av det. Anonymous poster hash: d0be2...e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå