Maryam Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har pendlet med et lokaltog i et års tid og lagt merke til den kjekke konduktøren som pleier å være på jobb på dette toget og vi både smiler og hilser jevnlig til hverandre. Nå skal jeg ikke lenger pendle med tog, så nå tenkte jeg at jeg må benytte sjansen før det er for sent! Så... Damer og herrer; har dere noen tips til hvordan jeg kan sjekke opp konduktøren og bli kjent med han? Jeg vet hva han heter og at han er singel, så det går mer på hvordan jeg skal klare det til tross for blygheten min...
Mr.Omg Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Hvis du vet hva han heter så kan du vel sende han en melding på facebook? 2
Maryam Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2013 Hvis du vet hva han heter så kan du vel sende han en melding på facebook? Ja, men jeg vil liksom ikke virke sånn stalker-aktig. Han vet ikke hvem jeg er eller hvordan jeg vet navnet hans
Maryam Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2013 Nå skal jeg straks hoppe på toget som jeg vet han kobber på, noen tips fort?!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Jeg ville sagt til han at "det ville vært hyggelig om du har lyst å ta en kaffe en dag," og så ville jeg gitt ham en lapp med nummeret mitt. Anonymous poster hash: 9d129...226 2
Maryam Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2013 Hvordan gikk det? Jeg turte ikke annet enn å si "hei" idag heller 😜
Inwe Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Jeg turte ikke annet enn å si "hei" idag heller Du må jo bare hoppe i det Du har jo ingenting å tape.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Jeg hadde sagt "Hei! ..Du, har du lyst til å ta en kaffe en dag?" Anonymous poster hash: 820e9...9da 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Jeg hadde sagt. "Hei, jeg liker deg Lyst å ta en kaffe en dag?" Anonymous poster hash: 62558...90b 1
Maryam Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2013 Allright people, i dag skal jeg gjøre et nytt forsøk hvis han er på toget! 8
Gjest GirlonGirl Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Du kan jo bare si "Hei, hvordan har du det i dag? " "Jobber mye du? " "Ser deg ofte her jeg, trives du på jobb eller? " Kanskje lurt å ha iallfall én samtale med han for å se an på kjemien deres før du inviterer han på date? :O Når går toget ditt idag? 3
Ferny Skrevet 11. juni 2013 #14 Skrevet 11. juni 2013 Jeg ville helt klart tatt en pysete "lapp med nr mitt på", og gått bort og sagt at jeg har noe til han med et sjenert smil. Noe annet hadde jeg neppe turt. Men håper du får til noe!!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #15 Skrevet 11. juni 2013 Allright people, i dag skal jeg gjøre et nytt forsøk hvis han er på toget! åssen gikk det? Anonymous poster hash: e6c49...197
Maryam Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #16 Skrevet 11. juni 2013 Han var dessverre ikke på det toget jeg tok :-(
Maryam Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 11. juni 2013 Du kan jo bare si "Hei, hvordan har du det i dag? " "Jobber mye du? " "Ser deg ofte her jeg, trives du på jobb eller? " Kanskje lurt å ha iallfall én samtale med han for å se an på kjemien deres før du inviterer han på date? :O Når går toget ditt idag? Du har et godt poeng, det virker jo litt dumt å be han ut uten å ha hatt en samtale! Forslagene dine var fine setninger å starte med :D 1
Maryam Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #18 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Nå ser det dessverre ut som at jeg allerede er ferdig med pendling via tog denne eller neste uke, og ikke lenger har muligheten til å bli kjent med han på toget.. Er det teit av meg om jeg for eksempel prøver å legge han til på FB og sier at jeg kunne tenkt meg å bli kjent med han og at jeg fikk navnet hans av en felles bekjent? Endret 13. juni 2013 av Maryam
Gjest GirlonGirl Skrevet 13. juni 2013 #19 Skrevet 13. juni 2013 Nå ser det dessverre ut som at jeg allerede er ferdig med pendling via tog denne eller neste uke, og ikke lenger har muligheten til å bli kjent med han på toget.. Er det teit av meg om jeg for eksempel prøver å legge han til på FB og sier at jeg kunne tenkt meg å bli kjent med han og at jeg fikk navnet hans av en felles bekjent? Nei, gjør det! Du har ingenting å tape!! 3
Maryam Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #20 Skrevet 13. juni 2013 Nei, gjør det! Du har ingenting å tape!! Det ser ut som om Facebook-profilen hans ikke er i bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå