Ung brud Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 Hei... Litt stressa her, i og med at jeg nettopp prøvde korsettet til brudekjolen, og det har blitt for stort... Har en veldig svingende vekt, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å være sikker på at det skal passe på Dagen... Går det an å kjøpe et korsett uten nederdel, eller må man alltid kjøpe sett? Hvor lang tid i forveien må man bestille time for å få sydd det inn, evt? Og hva koster det å gjøre slikt? Det ble mange spørsmål, dette, men vet ikke helt hvor jeg kan henvende meg... En ting til - hvis man blir så "flat" foran at puppene nærmest ikke synes, hva gjør man da? Det er snøring i ryggen, så jeg kan ikke ha på BH. Vil jo helst ikke se ut som en gutt i mitt eget bryllup;) Håper ikke dette ble for mange spørsmål! Vennlig hilsen
Tosca Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Ung brud skrev: En ting til - hvis man blir så "flat" foran at puppene nærmest ikke synes, hva gjør man da? Da kjøper man ilegg. Det har jeg gjort. Jeg bruker A-cup, men det fantes ikke bodyer med mindre enn B-cup. Så jeg kjøpte det, og med ilegg, som var sånn gele-aktige, ble det perfekt!
Wayah Skrevet 11. april 2004 #3 Skrevet 11. april 2004 Går det an å kjøpe et korsett uten nederdel' date=' eller må man alltid kjøpe sett?[/quote'] Det går i alle fall fint å kjøpe uten underdel, det vet jeg med fullstendig sikkerhet Men når det gjelder innsying er jeg dessverre blank, sikkert noen andre som vet det. Angående de flate puppene så er det noen korsetter som har innlagt ekstra "padding", hvis du allerede har et, er det sikkert mulig å putte inn noe i det, du bør i det hele tatt spørre en sydame eller -mann :-) Lykke til
Gjest Tex Skrevet 12. april 2004 #4 Skrevet 12. april 2004 Korsett er ikke noe problem å sy inn for en proff sydamen (eller for mammaen min som kan alt!!)
Augustbrud02 Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 Jeg sydde inn torsolettet mitt før bryllupet vårt, og det ble så bra så. Tok inn noen cm på hver side, kjempefornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå