Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært mye frem og tilbake, med perioder opp til 2-3 uker fra hverandre ved et par anledninger. I den siste perioden rundt juletider, datet han en 20 år yngre bekjent som han tydeligvis har "datet"/hatt sex med en eller annen gang i fortiden.

Jeg antar og forventer at de ikke har kontakt nå. Han har hu fortsatt som venn på FB, men jeg ser han har hu på offline-listen.

Så fortalte han meg i dag at han hadde en opprydding på telefonen sin, og da slettet kontakter han annså som unødvendige.

Men hennes nummer har han beholdt! Kjekt å ha på lur?

Anonymous poster hash: 828c6...054

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er greit å ha muligheten til å screene?

Anonymous poster hash: 733ec...e16
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke uvanlig å ha kontakt med ekser fortsatt, uten at man trenger være utro av den grunn. Men hvorfor går du gjennom adresseboken hans?

Anonymous poster hash: 0c5b4...0fb
  • Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hun kan vell ikke akkurat kalles en eks, i og med at de bare datet litt/hadde litt sex. Jeg hadde også reagert på dette, og tenkt som du TS at han sikkert har henne der som et andre valg på en måte.

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan vell ikke akkurat kalles en eks, i og med at de bare datet litt/hadde litt sex. Jeg hadde også reagert på dette, og tenkt som du TS at han sikkert har henne der som et andre valg på en måte.

Og jeg hadde reagert på at noen hadde sjekket adresseboken min.

Anonymous poster hash: 0c5b4...0fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg sletter aldri nummer fra telefonen. Mest fordi de fleste er kjekke og ha. Men det er og nummer jeg har der for å se hvem som ringer. Må innrømme at det ikke er alle jeg vil snakke med, og da er det kjekt å se at det er vedkommende som ringer.

I tillegg må jeg og si at jeg hadde reagert mer på at noen hadde gått gjennom kontaktene mine...

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Om noen hadde forsynt seg med min telefon og på toppen av alt hadde tatt seg den frihet å gå igjennom alle kontaktene som befinner seg der, både jobb-og kontraksmessig samt privat, da hadde det blitt månelyst.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært mye frem og tilbake, med perioder opp til 2-3 uker fra hverandre ved et par anledninger. I den siste perioden rundt juletider, datet han en 20 år yngre bekjent som han tydeligvis har "datet"/hatt sex med en eller annen gang i fortiden.

Jeg antar og forventer at de ikke har kontakt nå. Han har hu fortsatt som venn på FB, men jeg ser han har hu på offline-listen.

Så fortalte han meg i dag at han hadde en opprydding på telefonen sin, og da slettet kontakter han annså som unødvendige.

Men hennes nummer har han beholdt! Kjekt å ha på lur?

Anonymous poster hash: 828c6...054

Tydeligvis. I alle fall tenker han på henne, helt klart. Jeg hadde spurt!

(Alternativ hadde jeg bare gått inn i lista, redigert to av tallene til noe random og holdt kjeft.. mmmoohaha)

Hm.. nei, jeg hadde tatt det opp.

Skrevet

Selv sletter jeg ikke et eneste nummer til noen jeg nylig har datet/hanket med. Hvorfor? Jo, jævlig greit å vite hvem som ringer så jeg enten kan velge om jeg vil svare eller om jeg kan unngå virke som en dott om vedkommende ringer. Det betyr ikke at jeg har tenkt å ringe henne eller sende dirty sms straks fruen snur ryggen til.

Det er et lagret nummer, det er ikke verdens undergang. Symbolikken i at han glemmer henne om han sletter nummeret holder heller ikke stikk, så hvorfor stresse sånn over en telefonkatalog?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

La meg bare spørre et helt åpent spørsmål her;

Hvorfor i all verdens dager tviholder kvinner på menn de så åpenlyst mistenker for å ha seg med nærmest enhver kvinne de kommer over så fort-fort det skulle by seg tilløpet til en anledning ?

Menn de så tydelig tilkjennegir at de ikke stoler på i ett eneste sekund.

Da er det jo bedre å kutte og ønske hverandre lykke til.

Hvorfor ønsker man så nærmest desperat å holde hverandre i et mentalt 'bur' av regelrett overvåkning ?

Jeg bare spør fordi jeg ikke ser logikken i det.

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Skrevet

La meg bare spørre et helt åpent spørsmål her;

Hvorfor i all verdens dager tviholder kvinner på menn de så åpenlyst mistenker for å ha seg med nærmest enhver kvinne de kommer over så fort-fort det skulle by seg tilløpet til en anledning ?

Menn de så tydelig tilkjennegir at de ikke stoler på i ett eneste sekund.

Da er det jo bedre å kutte og ønske hverandre lykke til.

Hvorfor ønsker man så nærmest desperat å holde hverandre i et mentalt 'bur' av regelrett overvåkning ?

Jeg bare spør fordi jeg ikke ser logikken i det.

som jeg skulle sagt det selv, klokepus!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...