Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :rolleyes:

Er det noen som har erfaringer ,med Britax baby- safe plus SHR 2? Synes det er så vanskelig å vite hvilken bilstol man skal velge. Hadde planer om å kjøpe maxi cosi cabrio, men har hørt at det ser ut som barnet sitter for dårlig når den er koblet til isofix? Og samme leste jeg om akta graco sin bilstol? Erfaringer tas imot med stor takk :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har britax sete og er veldig fornøyd:) vi har med base og han sitter godt fast der! Det får pluss for at det og er veldig lett å feste uten basen:)

Skrevet

Vi har det!:) Syntes det var litt bratt da hun var nyfødt, men det kan like gjerne ha med bilens seter å gjøre som selve setet...

Skrevet

Vi hadde MaxiCosi cabriofix med base, og barnet vårt satt ikke dårlig i det!

Langt mer enn å høre på andres erfaring, skal du teste setet i din bil. Hvordan baby sitter i setet, påvirkes veldig av hvordan bilens seter er utformet.

Om du kan få lånt en baby et øyeblikk og testet bilstollen i bilen med baby i, hadde det vært ypperlig.

Skrevet

Vi har dette setet, og er sånn passelig fornøyd. Lett å feste (med og uten base), men det er trangt rundt skuldrene til babyen og jeg synes han sitter litt for oppreist. Men sittestillingen er jo ikke nødvendigvis setet sin feil, så anbefaler å prøve setet i bilen før dere kjøper :)

Det eneste andre setet jeg har erfaring med er Akta Graco i en annen bil, og der har han bedre plass og sitter bedre, både som bitteliten og 6+ måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...