DryingTears Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 Jeg tror det har gått opp for meg at mitt samboerforhold,ikke kommer til å holde..I lengre tid har det vært dødt..fra hans side.I går ga jeg han et ultimatum "enten reiser du i fra meg,eller så får du gå bedre inn for at forholdet skal fungere". Jeg syntes dette var en grei måte og si det på. Inni meg vil jeg at han skal reise..men vanedyret mitt holder voldsomt igjen.. gruer meg til og bli alene,men jeg trenger trygghet i et forhold. Jeg skal ikke legge all skyld på han.. Men inni meg har jeg en diger klump.. konstant..Jeg vil ikke ha den der..den har vært der så lenge,altfor lenge!!! Jeg er så uffattelig lei av og aldri bli god nok,eller liten nok.. Jeg elsker han.. Men jeg tror jeg hater han mer... Da går ikke dette lengre... Jeg klarer ikke mer usikkerhet..huff.. Dette blir tungt.. Godt og lufte mine tanker her inne.. Blir litt lettere i hjertet..
Catzy Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Hva svarte han til ultimatumet? Eller har han ikke svart lenger? Nå er i hvertfall alle kort på bordet, og du kan gå videre. Det må vel være fint, selv om du er glad i ham. Catzy
DryingTears Skrevet 11. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2004 Nei svare.. det gjør han sjelden..kanskje jeg har ropt ulv for mange ganger.. men jeg syntes jeg tok det opp på ordentlig måte..det kan da ikke være så vanskelig...
Gjest Estrela Skrevet 11. april 2004 #4 Skrevet 11. april 2004 Hva med å gå selv? Jeg mener, da må han da skjønne at du mener alvor? Ikke vente på at han skal gå; karma action, jente! Ta skjebnen din i egne hender.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #5 Skrevet 11. april 2004 Jeg ville bare si at jeg vet hvordan du har det. Det var deler av tiden en del av meg som ikke ville være sammen med samboeren min ( nå ekssamboer) men jeg undertrykte det så godt jeg kunne, og niholdt på han. Jeg var jo innmari glad i han.. Men jeg var som deg, usikker, hele tiden i tvil osv osv, lei av å aldri være bra nok, men som sagt så kvelte jeg alt unna. Nå i etterkant ser jeg hvor sunt og godt dette bruddet ble for meg. Er bare tre måneder siden, men jeg har det bedre enn jeg har hatt det på så innmari lenge. Jeg har hatt endel selvransakelser etter bruddet, jeg trengte det for å finne igjen mine egne følelser og tanker, og det har vært kjempesunt for meg. At du satte dette ultimatumet høres i mine øyne veldig bra ut. Jeg håper du finner ut av dette, slik at DU får det bra. Men hvorfor ikke gjøre som noen andre her nevnte også. Vær den som går. Vet det ikke er lett, men det høres ut som du vet at det blir til det beste for deg. Lykke til.
DryingTears Skrevet 11. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2004 jeg vil gjerne gå.. men leiligheten er min.. unnskyldning!! Jeg er for svak til det.. selvom jeg kjenner det er på tide..Jeg er en sånn jente som tror alle forhold er "THE ONE" ..godt og høre at jeg ikke er alene i verden når det kommer til dårlige forhold..Ikke sånn ment da..ønsker alle kunne fått være lykkelige.. Men sånn som dagens samfunn er.. Moralen er borte.. Fritt frem for alle Freakere!! :evil:
Catzy Skrevet 11. april 2004 #7 Skrevet 11. april 2004 Hvis leiligheten er din, kan du komme med et nytt ultimatum. Enten skjerper han seg, ellers så bytter du låser. Men før den tid kan du kanskje kreve at han blir med til familierådgiver eller en annen samlivsterapeut, som kanskje kan få ham til å gi klare signaler på hva han vil. Hvis du er glad i ham, gir du ham en sjanse som er lett å måle, og der han har en tydelig mulighet til å gjøre inntrykk. Ellers får han ta konsekvensen av unnvikenhet. I lengden blir man lei av folk som ikke gir deg den nødvendige følelsen av å være elsket. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå