Gjest utrygg Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Hei! Nye dama, gjennom fire mnd har kontakt med eksen sin gjevnlig og jeg kjenner at det irriterer og plager meg selv om hun nå sier at HUN ikke tar kontakt lengere, selv om det også skjer i ny og ne! Ekser for meg (også ej gjennom 6år) prater jeg ikke med lengere... Bruddet var gjensidig og vi hadde ikkr barn og hus/bil ble solgt! Hvilke interesse har jeg og holde kontakt med ei som jeg en gang elsket der alt forduftet? Være venner, hvorfor det? Kjente henne ikke før vi ble kjærester så har overhodet ingen interesse og fortsette og kjenne hu! Når ei bok er ferdig, lukker du den og begynner på nytt! Hennes svar til hvorfor de har kontakt er at de har felles venner og det forstår jeg jo! De dro f.eks på skiferie de to med masse felles venner (jeg var på jobb) og jeg likte det ikkr i det hele tatt men jeg er sjalu og jobber med meg selv så jeg klarte og svelge den og lagde aldri noe bråk! Uansett spørr jeg, forstår at dere har felles venner men hvorfor MÅ du ha kontakt med HAN? Svaret jeg får da er, fordi han er jo en fin fyr, jeg var jo tross alt sammen med han... Kiss my ass tenker jeg, til sammenligning tåle ikke dama hans at mi dame har kontakt som beskrevet så kanskje hun også deler mitt syn... Hvis dette fortsetter kommer jeg til og stille henne et ultimatum, ha kontakt med eksen eller være med meg da dette kommer til og plage meg hele veien og det er bare meg og det er jeg ikke interessert i.... Er jeg en urimelig tosk eller er jeg rett i og forvente at når et nytt forhold innledes legges det gamle bort... For godt!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Nei, du er ikke urimelig!! Jeg er i samme situasjon....den nye dama mi har daglig kontakt med tidligere eks/elsker. De ringes flere ganger til dagen + de sender god natt meldinger til hverandre hver kveld. Hverdag som helligdag. Jeg klikket, og det er nå grunnen til at vi ikke er sammen lenger. Hun mener jeg er syklig sjalu, mens jeg mener hun ikke kan holde folk på gress slik. Eksen vil jo få forhåpninger om å bli sammen igjen når du hele tiden "mater" han. Dessuten er det respektløst overfor meg. Hvro jævla spesiell er jeg for henne da?? Uutholdelig!! Sett ned foten eller stikk.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Takk for svar! Din sak var hakket drøyere en min og jeg også hadde vært long gone der, ingen tvil! Kan også legge til at vi er begge i slutten av 20årene og jeg mener nå at i denne alderen, hvertfall for min del prøver jeg og se for meg ei framtid med vedkommende fremfor bare og være 'kjærester' Det var kult på ungdomskolen! Dama er flott for all del, og hu har masse av det jeg er på jakt etter men jeg kjenner at lysten og gnisten dabber skikkelig av når hun ikkr tar et hint, eller prøver og ta hensyn til meg som partner! For meg er holdninger og respekt ovenfor den andre noe jeg verdsetter mest i et forhold..
Rights Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Nei du er ikke urimelig! Hadde ikke tolerert det selv. Så vil du høre fra mange jenter her inne at du er sykelig sjalu, og at hun er da tross alt sammen med deg og ikke han, blaaaaaaaa blaaaaaaaaaaa blaaaaa.. Vær en mann, sett grenser! Hjelper ikke det så vinker du pent farvel til henne
Gjest blindern_jente Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Jeg droppet all unødvendig kontakt men mine ekser og flammer når kjæresten min ba om det. Ikke all kontakt, da en av eksene mine og jeg har samme omgangskrets og det hadde blitt feil og droppe alle venen mine.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 TS her! Rights: Har tatt det opp med henne som forklart i første post, møtte litt tyt og motstand men hun tok det til seg... Hvertfall litt men føler at hun fremdeles ikke respekterer meg som partner når hun fortsetter som hun gjør! Nå skal vi ut i kveld en stor gjeng, eksen hennes inkl ( felles venner som tidligere forklart ) så me treffes nok på byeb! Dette blir første gang jeg treffer vedkommende så skal bli interessant hvilke forhold de har når de drikker sammen og jeg er der! Blindern jente: Dette forstår jeg, har jeg også fortalt henne! Vil aldri be noen kvitte seg med venner hvis de er felles med en eks, det jeg ikke forstår er hvorfor hun SKAL ha kontakt med akkurat eksen når hun vet at det plager meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå