Gjest Kv84 Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har veldig lys hud og nærmest grå hehe... Og lurer da på hva som er finest, en litt mørkere foundation eller rouge, eller rouge og solpudder? Eller bare lys foundation som får huden til å se porselenaktig ut?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 I blader om sminke og skjønnhet står det at foundationen skal være så tilnærmet lik hudtonen som mulig, og heller en nyanse lysere enn mørkere. Så kanskje lys foundation + rouge? Tror det hadde sett friskt og fint ut Anonymous poster hash: 4f4f5...ff6
Gjest Kaxxy Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har helt slik hud ja, ser syk ut.. bruker lik fundationfarge, like lys - bare litt mer "glødende". MH feks. Så solpudder som er veldig lyst, og rouge, blir veldig fint og naturlig
Gjest Kv84 Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 I blader om sminke og skjønnhet står det at foundationen skal være så tilnærmet lik hudtonen som mulig, og heller en nyanse lysere enn mørkere. Så kanskje lys foundation + rouge? Tror det hadde sett friskt og fint ut Anonymous poster hash: 4f4f5...ff6 Så hvis jeg bruker den lyseste foundation til feks. Bare minerals, vil jeg få glød i ansiktet da? Eller se veldig lys og blek ut? Og tenker å ta på litt blush.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #5 Skrevet 9. juni 2013 Bruk foundation som er lik hudfargen. Ta på rouge og highlighter og du vil se mye mer livaktig ut. For mørk foundation er bare stygt og står ikke i stil med hudfargen på resten av kroppen. Anonymous poster hash: 496c5...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå