Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lys hud og nærmest grå hehe... Og lurer da på hva som er finest, en litt mørkere foundation eller rouge, eller rouge og solpudder? Eller bare lys foundation som får huden til å se porselenaktig ut?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I blader om sminke og skjønnhet står det at foundationen skal være så tilnærmet lik hudtonen som mulig, og heller en nyanse lysere enn mørkere. Så kanskje lys foundation + rouge? Tror det hadde sett friskt og fint ut :)

Anonymous poster hash: 4f4f5...ff6
Gjest Kaxxy
Skrevet

Jeg har helt slik hud ja, ser syk ut.. bruker lik fundationfarge, like lys - bare litt mer "glødende". MH feks. Så solpudder som er veldig lyst, og rouge, blir veldig fint og naturlig

Skrevet

I blader om sminke og skjønnhet står det at foundationen skal være så tilnærmet lik hudtonen som mulig, og heller en nyanse lysere enn mørkere. Så kanskje lys foundation + rouge? Tror det hadde sett friskt og fint ut :)Anonymous poster hash: 4f4f5...ff6

Så hvis jeg bruker den lyseste foundation til feks. Bare minerals, vil jeg få glød i ansiktet da? Eller se veldig lys og blek ut? Og tenker å ta på litt blush.

AnonymBruker
Skrevet

Bruk foundation som er lik hudfargen. Ta på rouge og highlighter og du vil se mye mer livaktig ut. For mørk foundation er bare stygt og står ikke i stil med hudfargen på resten av kroppen.

Anonymous poster hash: 496c5...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...