Gjest Estrela Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 Hvilken musikk liker du å høre på i bilen? Jeg har bare radio, og hører på Radio 1 til og fra jobb/barnehage. Koser meg ekstra når "Left outside alone" med Anastacia kommer på radio`n. Liker vanligvis ikke Anastacia SÅ godt, men denne er kul å kjøre til. 8)
Gjest 1111 Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Liker mp3 godt, alltid noe musikk der jeg liker :-)
Gjest Balenciaga Skrevet 11. april 2004 #3 Skrevet 11. april 2004 Nå er det ikke ofte jeg kjører bil annet enn i Statene. Der er jeg pokka nødt for å komme meg rundt. Vanligvis hører jeg på easy listening fordi det ofte er musikk i den kategorien som allerede ligger i bilen. Fin musikk er det også. Skulle jeg bli trøtt og lei av å kjøre hører jeg faktisk på boyband. Sanger som "Get down", "Everybody" og "Larger than life" er som lagd for bilkjøring. Understreker at jeg ikke hører på Backstreet Boys ellers.
Gjest Tristessa Skrevet 11. april 2004 #4 Skrevet 11. april 2004 Type O Negative, Danko Jones og Rancid er bra kjøremusikk! I alle fall dersom en sitter i passasjersetet. :-)
Miss Marple Skrevet 11. april 2004 #5 Skrevet 11. april 2004 Jeg elsker å høre på klassisk musikk i bilen, det er bare så avslappende! Ellers så liker jeg å høre på Pink Floyd platene mine i bilen. En liten digresjon, den singelen av Anastacia som tidligere er omtalt synes jeg bare er helt ufattelig dårlig. Nå synes jeg snart dama må kome opp med noe nytt!
Fakse Skrevet 11. april 2004 #6 Skrevet 11. april 2004 Hører akkurat nå på Phil Collins, og fikk for meg at det må jo være ypperlig kjøremusikk. Ellers er det stor forskjell på hvor langt man skal kjøre. Skal man fra A til B i byen, bare en kjapp kjøretur, så er radio bra. Prøver gjerne å finne noe nyheter eller aktualitetsprogram. Skal man kjøre langt er muskk tingen. Gjerne gode gamle låter, noe å mimre til.
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. april 2004 #8 Skrevet 11. april 2004 Radio 1 og Petre er god kjøremusikk. :D Men på langtur har jeg Dire Straits i CDspilleren, DET er god kjøremusikk det!
Gjest gloria Skrevet 11. april 2004 #10 Skrevet 11. april 2004 Egentlig alt utenom Country. NRJ er veldig ok om morgenen. Mina og Andreas skriker og gnåler slik at jeg våkner..hehe
Væren Skrevet 11. april 2004 #11 Skrevet 11. april 2004 Jeg liker det meste! Av og til noe rolig, av og til noe heftigere! Det aller beste er å spille yndlingsmusikken sin høyt, høyt i bilen - når man er ute og kjører helt alene! Da synger jeg med av full hals, og for sikkerhets skyld sitter jeg med albuen oppe i vinduet (selv om det er lukket) sånn at det under tvil bare ser ut som om jeg snakker i mobiltelefon! Vil jo ikke at noen skal tro jeg er smårar som sitter og synger for meg selv!!! Men møter jeg en politibil, kan jeg ikke gjøre sånn. For det er jo ikke lov å snakke i håndholdt mobiltelefon lengre... Jeg er nok helt sikkert litt rar, likevel!!!
Tusseline Skrevet 11. april 2004 #14 Skrevet 11. april 2004 Har ikke lappen enda da, men grei kjøremusikk er garantert Dylan en favoritt.
Ra|cer Skrevet 12. april 2004 #15 Skrevet 12. april 2004 Det kommer an på humøret.. Radio er en fin ting..! Radio 1 har mye bra musikk, variert! Er ganske godt uten musikk og...
Donnie Darko Skrevet 13. april 2004 #16 Skrevet 13. april 2004 Creedence ..Men stort sett så går det i Thrash, Death og Blackmetall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå