AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #1 Skrevet 8. juni 2013 Hei! Spørsmål til dere gutter/menn. Liker dere at jenter spiller hard to get, eller liker dere at jenter tar intiativ? Anonymous poster hash: d1b21...794
womenwomen Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Hei! Spørsmål til dere gutter/menn. Liker dere at jenter spiller hard to get, eller liker dere at jenter tar intiativ? Anonymous poster hash: d1b21...794 SPILL ALDRI! Vær naturlig og vær deg selv.Føler du deg tiltrukket av han,så vis han det tydelig via kroppsspråk og andre gester.Det er alltid POSITIVT og vise noen at man liker hun/han usedvanlig godt.Det du sender ut får du tilbake.....Vis initiativ og ta kontakt,når du føler det er trygt og rett tid etter litt flørting mellom dere.Er signalene hans positive,er det bare og ta kontakt. Jeg er en naturlig "født til å flørte" type jente.Og har mye erfaring med dette.Har aldri trådt feil når jeg har vist oppriktig interesse og beundring og t.o.m lyst på en mann!Alle ble smigret og falt pladask for meg. Hadde jeg spilt hard to get.Hadde de bare blitt usikre på meg og trodd at jeg ikke likte han etc og sett på meg som en uoppnåelig isprinsesse.Noe mer skremmende og turnoff finnes vell knapt???? Samme med menn.Spiller han kostbar for mye og lenge,etter at jeg har vist han at jeg liker han..er faren stor for at han mister min interesse.Til en annen mann-som tydelig VISER at han liker meg og vil ha meg. Det er ikke akkurat opphissende og deilig og føle at den du liker viser avvisende signaler...da blir mine følelser også kaldere for han.Til slutt ser jeg meg om etter noe annet. . 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Hvorfor brukes alltid uttrykket "spille hard to get". Er det ingen flere enn meg som faktisk er hard to get? Anonymous poster hash: 0f329...c0b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Hvorfor brukes alltid uttrykket "spille hard to get". Er det ingen flere enn meg som faktisk er hard to get? Anonymous poster hash: 0f329...c0b Ingen ER hard to get. Hvis du tror du er det så betyr det bare at du ikke har truffet riktig type ennå. Anonymous poster hash: 32a94...8fa
Gjest Svampebob1 Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Hvorfor brukes alltid uttrykket "spille hard to get". Er det ingen flere enn meg som faktisk er hard to get? Anonymous poster hash: 0f329...c0b Fordi noen brødhuer finner ut at de skal spille et spill og tror at det er et sjakktrekk! Det fungerer kanskje på noen, men ikke på alle. Andre er litt mer "verdensvante". Dvs. de vet hva de vil ha, tar seg litt tid og ser an ting litt før de lar seg sjarmere. Mennesker som er ærlige på hvem de er, er alltid det mest sjarmerende synes jeg :-) 2
Ferny Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Ingen ER hard to get. Hvis du tror du er det så betyr det bare at du ikke har truffet riktig type ennå.Anonymous poster hash: 32a94...8fa Enig. Jeg har fått høre at jeg er hard to get mange ganger, men det er så lite sant! Når jeg faktisk treffer en jeg virkelig liker, så er jeg langt over gjennomsnittlig desperat og masete. 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Enig. Jeg har fått høre at jeg er hard to get mange ganger, men det er så lite sant! Når jeg faktisk treffer en jeg virkelig liker, så er jeg langt over gjennomsnittlig desperat og masete. Glad jeg ikke er alene på det der ;-). 2
Limelight Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Spiller du hard to get gir du meg et signal om at du ikke er interessert i meg, enkelt og greit. Som singel mann, med bare sånn passelig moderat selvtillit, så føles det å skulle ta initiativ av og til som et syvmilssteg. Hvis du som jente da belønner meg med motstand så føles det omtrent som å gå på trynet rett inn i en murvegg. For min del foretrekker jeg å ikke gå rundt grøten mer enn nødvendig. Hvis to voksne mennesker liker hverandre så blir slikt "spill" bare tull. Erting, flørting, pirring og den slags kan være både spennende og opphissende. Å leke uoppnåelig, kostbar, avvisende og slikt, nei takk. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 Ingen ER hard to get. Hvis du tror du er det så betyr det bare at du ikke har truffet riktig type ennå. Anonymous poster hash: 32a94...8fa Hvordan skal jeg få fortalt det til mannen min? Anonymous poster hash: 0f329...c0b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #12 Skrevet 8. juni 2013 Jeg tenker at det ikke er så sjarmerende, enten man er mann eller kvinne, å bli helt desperat og gi inntrykk av at verden faller i grus hvis man ikke får den andre... Men å tydelig vise sin interesse og hva man vil ser jeg på som veldig positivt og tiltrekkende, så får man heller trekke seg tilbake og fortsette å ha det ok i det livet man har hvis interessen ikke er gjensidig. Hvis det er hard to get å være laidback selv om man er interessert og forelska (og viser det) mener jeg altså at det er positivt, men å telle timer til det er ok å svare på meldinger, la være å vise hva man egentlig vil osv er bare et barnslig spill. Anonymous poster hash: d9b8b...c55
Gjest Katten. Skrevet 8. juni 2013 #13 Skrevet 8. juni 2013 Det er sykt attraktivt med noen som ER hard to get. Altså de har en livsstil, en standard og erfaring som gjør at mesteparten av menn faller fra. Det er sykt patetisk med noen som SPILLER hard to get. Vesentlig forskjell. 2
Gjest Poker face Skrevet 8. juni 2013 #14 Skrevet 8. juni 2013 kommunikasjon er nøkkelen. miks signaler, hemmelighetsfull og unngår spørsmål gjør en bare skeptisk. Den type spill er jeg ikke noe glad i. Er man skeptisk av natur, er det normalt å trekke seg før vennskapet går til helvete En avgjørelse jeg tror er rett å gjøre. Spiller ikke "hard to get" da? Men kanskje det fikk den andre til å tenke og "tror" en spiller da? Igjen da er kommunikasjon en fin ting å benytte seg av. "Rydde opp" i ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå