majan Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 nei det er ikke så lett og velge forlover synes jeg for jeg har ikke hatt en spesiell venninne som jeg har hatt kjempe kontakt med helt siden jeg var liten. Men jeg har mange venninner som alle betyr noe spesielt for meg. Så kom jeg til og tenke på dette her om dagen at det kommer til og bli vanskelig og velge ut hvem som skal være forloveren min. Det er jo så mange og velge i. Den ene gikk jeg på barneskolen med, ei annen har jeg hatt veldig bra kontakt med på ungdomsskolen, videregående og også nå, andre har jeg hatt veldig god kontakt med i korpset og vi har fortsatt kontakt etc etc. Er liksom redd for at jeg fornermer noen. det står egentlig om to stykker. Hun ene møtte jeg like etter jeg fødte mitt første barn for bare 3 år siden, men vi har hatt veldig god kontakt, og den andre har jeg gått sammen med på ungdomsskolen, videregående og vi har kontakt om ikke daglig så ihvertfall en gang i uken enten pr telefon eller meldinger på telefonen. dette er ikke lett :-?
Gjest Tex Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Hvis jeg ikke hadde hatt en selvskreven venninde hadde jeg valgt lillesøsteren min.
Grooo Skrevet 11. april 2004 #3 Skrevet 11. april 2004 Hadde også to å velge mellom, og det var vanskelig... Men hun ene ble en super toastmaster, og var egentlig like fornøyd med det så det løste seg greit hos oss. Kanskje det går ann å få til en lignende løsning hos dere også?
Gjest Embla s Skrevet 11. april 2004 #4 Skrevet 11. april 2004 Hvis valget står mellom to som er like gode, kan du kanskje spørre han du skal gifte deg med, hvem han har best kontakt med av de to? Eller velg den av de du tror du ville tydd til hvis dere senere får problemer i ekteskapet, den du ville søkt trøst og råd hos.
Lullu Skrevet 11. april 2004 #5 Skrevet 11. april 2004 Eller velge begge to? Eller be de begge på en middag, fortell hvor mye de betyr for deg, trekk et av navnene ut av en bolle rett og slett?
Catzy Skrevet 11. april 2004 #6 Skrevet 11. april 2004 Det går fint an å ha 2 forlovere, kjenner flere som har gjort det. Catzy
blyg Skrevet 11. april 2004 #7 Skrevet 11. april 2004 Jeg hadde problemer med å velge også.. og det hadde min kjære også, vi stod tilslutt igjen med to hver, og fannt ut at det kunne være hyggelig at vi begge hadde to forlovere hver.... Det har løst seg veldig bra, og alle er glade!! Det er ingen regler for at du bare kan ha èn forlover, det eneste er at bare èn av de kan signere på forlover-erklæringen, men det er jo bare et stykke papir!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå