Gå til innhold

Er ulikt meg å gjøre noe sånt. Trenger litt hjelp nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ei jente jeg har sett på campus sitte på en benk og spise maten sin rundt det samme tidspunktet nå i over en uke. Men kun når det har vært fint vær, ettersom benken er ute. Jeg synes hun var søt allerede første gangen jeg så henne, men turte ikke gå bort til henne. Det gjorde jeg heller ikke de neste gangene jeg så henne, men idag turte jeg det av en eller annen grunn. Jeg gikk bort, smilte til henne i det jeg satte meg og hun smilte tilbake. Jeg prøvde å komme på noe å si, men vi satt der kanskje i fem minutter uten at jeg kom på noe. Til slutt bare introduserte jeg meg selv og hun gjorde det samme. Så sa jeg at jeg hadde sett henne sitte her noen dager og spurte om hun nøt pausen fra eksamenslesinga i solen. Og da var egentlig prate i gang, det gikk lettere enn jeg hadde sett for meg. Hun virket litt sjenert hun og, men vi pratet i rundt et kvarter om studier, eksamen og litt om hvor vi var fra. Så unnskyldte jeg meg og sa at jeg også måtte ha litt lunsj, men spurte om jeg kunne få nummeret hennes slik at vi kunne bli bedre kjent. Jeg merket hun rødmet litt, men sa ja.
Jeg sendte henne melding litt utpå kvelden og spurte om studiene etter pausen gikk bra (jeg kom ikke på noe bedre for å starte samtalen). Vi utvekslet noen meldinger i løpet av kvelden og hun virker som en veldig hyggelig og ålreit jente. Jeg tenkte å høre om hun ville spise lunsj sammen en gang til uken, på samme sted (hvis været holder til), er det greit å spørre om eller burde jeg finne på noe annet? Er ikke helt vandt til hva man skal gjøre i slike situasjoner. Hjelp? :)

Anonymous poster hash: 52647...dea
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør i vei, det er da bare koselig!

• Liker 1
Skrevet

Synes det høres ut som en god idé, det blir som en rød tråd for det å bli kjent med henne ;)

Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres ut som en god idé, det blir som en rød tråd for det å bli kjent med henne ;)

Lykke til :)

Enig, snart får ts kjøtt på kølla ;)

Anonymous poster hash: 67e5a...6f1

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun spiser der hver dag trenger du vel ikke å spørre? :)

Skrevet

Enig, snart får ts kjøtt på kølla ;)

Anonymous poster hash: 67e5a...6f1

Meeget mulig det ja, om han oppfører seg pent og behandler henne bra :P

• Liker 2
Skrevet

Synes det virker som om du har grei kontroll jeg. Styr videre i samme lende du.

Skrevet

Synes det virker som om du har grei kontroll jeg. Styr videre i samme lende du.

enig, er ikke fasit på noe når det kommer til det å bli kjent :)

Skrevet

Ja! Spør om dere skal spise lunsj sammen:)

AnonymBruker
Skrevet

Det er så flott å høre slike historier. Ufarliggjør dette med å ta kontakt med mennesker.

- GHS

Anonymous poster hash: e8779...b68
Gjest Jenta123456
Skrevet

Åååååå, dette fikk meg til å smile! ^^

Skrevet

Det var jo utrolig søtt da :) Bare fortsett som du gjør så går det nok bra :) kanskje prøve å dra samtalen over på noe annet enn kun studier også :)

AnonymBruker
Skrevet

Da er det avtalt. Vi skal spise lunsj på tirsdag, ute hvis været holder til og i kantina hvis ikke. :)

TS

Anonymous poster hash: 52647...dea
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...