AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg har hatt mensenlignende smerter i hele dag, bare litt "skarpere" enn det som er normalt. Jeg går på p-piller og er halvveis på brettet. Jeg har ikke vært så nøye med når på dagen jeg har tatt pillen i det siste, men vet at jeg har vært innforbi 12-timers grensen. Jeg har aldri mensensmerter midt på bretten til vanlig. Jeg er kanskje litt paranoid, men kan jeg være gravid?Anonymous poster hash: aa6ac...adc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Nei. Det er nok innbildt svangerskap. (Seriøst, selvfølgelig kan du vøre gravid. Ta en test!) Anonymous poster hash: 4dd5f...6d8 1
LillaFrosk Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 ... Er du kvinne og har hatt sex - så JA, du kan være gravid. Er du usikker, så tar du en test.
Gamerfrue Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 klart kan du være gravid. Du kan også ha en cyste, vondt i magen, betennelse, muskelkramper eller blærestein. Men helt ærlig, dette var da en ganske beskjedent symptombeskrivelse. Som KG-mantraet sier: Dump ham. Oi, sorry, feil mantra...: ta en test! 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Har ikke en test tilgjengelig akkurat nå, så sitter her og stresser ... Er vel bare mensensmerter som er symtomet... Burde vel handlet en haug tester til å ha i skapet slik at jeg kan ta en med en gang jeg oppdager et "gravid-symtom". Men det hadde vel blitt litt dyrt etter hvert....Anonymous poster hash: aa6ac...adc
Gjest Blubberella Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Bestill en haug på nett, der er det billigere. Ellers så kan man få menslignende smerter av hormonkrøll, noe som man igjen kan få av å tulle litt med pillene (ta til forskjellige tider). Den eneste måten å få vite sikkert er å ta en test, så do it!
Tullebull Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Jeg ble gravid for noen uker siden. Mitt første tegn var mensensmerter ca en ukestid etter forventet mens, tenkte at jeg kanskje bare var litt sen, men neida. Gravid.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Jeg antar at du hadde mensen rett før du begynte på dette brettet? Siden du ikke skriver noe om det. For da er du ikke langt på vei ennå om du ble gravid i løpet av de siste par ukene, og har neppe gravidsymptomer så tidlig. Men hvem vet. Er uansett alt for tidlig å teste nå, du må vente til ca 2 uker etter eggløsning, og du vet vel neppe når du kanskje hadde den, så tenk to uker til før du kan teste (det ville jeg ha gjort). Vil du beholde barnet om du er gravid? Da må du slutte på pillen nå, fordi de kan skade barnet. Siden det er for tidlig å teste deg så kan du jo slutte på pillen (bruk kondom om du skal ha sex når du ikke tar pillen, i tilfelle du ikke er gravid) og se om du får en blødning, får du en blødning innen ca 3-4 dager så er du neppe gravid. Hadde du ikke mensen rett før det brettet du er på så kjøp en test i dag og ta den i morgen tidlig med den første urinen. Hoppet du over siste mens med vilje så ville jeg testet meg i morgen tidlig, og er den negativ så ville jeg sluttet på pillen, i tilfelle du er for kort på vei til å teste. Anonymous poster hash: 56e65...25f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Tok testen i dag. Den var negativ :-) var go ide å bestille på nettet. Rart at de ikke har sånne billige på apoteket...Anonymous poster hash: aa6ac...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå