Gjest blomkvisten Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Hei :-) Skal i bursdag til en kompis neste helg, og har lovt å lage geleshotter.. Jeg synes dette er så stress, så jeg tenkte å lage en kake. Altså en hel vanlig gelekake, bare med sprit akkurat som geleshotter, så kan vi skjære eller spise rett fra den.. Noen av dere som har prøvd dette, funker det?
Chloe- Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Det fungerer jo på samme måte, men det tar nok lang tid før den stivner - så lag den hvertfall et døgn i forveien! Du kan jo lage den i en morsom form, og pynte den med noe gøy. Selv syns jeg jelly shots er litt tacky, men man kan jo lage det med litt humor, så blir det ikke så "binge drinking"-aktig.
Gjest blomkvisten Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Det fungerer jo på samme måte, men det tar nok lang tid før den stivner - så lag den hvertfall et døgn i forveien! Du kan jo lage den i en morsom form, og pynte den med noe gøy. Selv syns jeg jelly shots er litt tacky, men man kan jo lage det med litt humor, så blir det ikke så "binge drinking"-aktig. da lager jeg den i alle fall ett døgn før, tusen takk for tips :-)
Gjest Inggolf Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 (endret) . Endret 7. juni 2013 av NozMonster
Gjest Nefertiti. Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Du kan lage geleshots i appelsinskall! skjær dem i to, ta ut innmaten og fylll dem med gele. La det stivne, og deretter skjær dem opp i appelsinbåter! 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Jeg ville lagd en skål med gele(med sprit oppi), og tatt med vaniljesaus! Anonymous poster hash: d4ae6...bca
Gjest blomkvisten Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Du kan lage geleshots i appelsinskall! skjær dem i to, ta ut innmaten og fylll dem med gele. La det stivne, og deretter skjær dem opp i appelsinbåter! kjempe smart, takk for tips :-)
Chloe- Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Du kan lage geleshots i appelsinskall! skjær dem i to, ta ut innmaten og fylll dem med gele. La det stivne, og deretter skjær dem opp i appelsinbåter! Ikke prøv dette med kiwi, mango eller ananas. Vil ikke stivne! Takk til naturfagslærer for at kunnskapen endelig kom til nytte... Og til TS, kutt forresten ned på væskemengden. Står det 4dl, bruk 1,5dl sprit og 1,5dl vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå