Gjest berta Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Ja, jeg bare spør. Observert litt typen mens jeg "leste" bok med ryggen til. Han tar seg altså i rompa med fingrene for så å lukte på fingrene. Ikke bare en gang men opptil 4-5 ganger. Er det digg? Har også skjedd han gjør dette og jeg VET han har tatt seg i rompa, så kommer han og skal kose og tar meg i håret. Er vel ikke bare jeg som hadde reagert eller? Er typen din slik også? Han påstår flere er slik :/
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Flere er IKKE slik. SHIT AS! Anonymous poster hash: 43b50...84e 1
Gjest Hjordis Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Jeg har hatt noen lignende episoder hvor 'ekkelt møkkete' hender skal til å kjæle med håret/fjeset mitt. Da sier jeg i fra. Vask deg. Jeg mener sånne på kanten som svett ræv og balle kløing og nese fisking. ... Greit nok at jeg har huet mitt der nede når vi har oss. Men det er ikke helt samme mentale setting...
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Det er ikke det samme i det hele tatt. Hvert fall ikke når man klør seg evt. bak. For dét hender jo, at det klør noen ganger. Og da klør man jo. Men man trenger ikke lukte på fingrene, men hvis en er så yndig og likevel gjøre det, vil en jo merke at 9 av 10 ganger så lukter dem bæsj. Og det er jo og muligheter for å stikke vaske seg på hendene om en måtte klø litt, men en må jo heller ikke lukte på fingrene. 4-5 ggr for dagen. Shit.. Anonymous poster hash: 43b50...84e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Herlig ! Anonymous poster hash: 43b50...84e
Gjest Rosetorne Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Lovely....ikke bra, ikke bra. Høres ut som om han er tre år.
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Det er ikke det samme i det hele tatt. Hvert fall ikke når man klør seg evt. bak.For dét hender jo, at det klør noen ganger. Og da klør man jo. Men man trenger ikke lukte på fingrene, men hvis en er så yndig og likevel gjøre det, vil en jo merke at 9 av 10 ganger så lukter dem bæsj. Og det er jo og muligheter for å stikke vaske seg på hendene om en måtte klø litt, men en må jo heller ikke lukte på fingrene. 4-5 ggr for dagen. Anonymous poster hash: 43b50...84e Yækk! Å klø seg kraftig og ofte i selve "snurpenota", tyder kanskje påat man bør vaske seg, og evt. smøre seg med en salve i tilfelle eksem.Få det sjekket hos lege; mye vasking og kløing fører ofte til mere kløing.Sånn hverdagslig klø-stink-oppførsel tyder på dårlig oppdragelse og høflighet,like mye som evt. dårlig forhold til hygiene både her og der.Hadde noen kommet slik tett på til meg, hadde jeg uten nåde sendt dem ut til det ytre rom for å desinfisere seg.Trippel-yækk! 2
Gjest ukjent Skrevet 8. juni 2013 #11 Skrevet 8. juni 2013 Normalt eller unormalt, tja... Hva er normalt i dag? Er det normalt og plukke seg i nesa og spise buser? Tja... Er du 10 år eller yngre er det vell bare fordi du er et barn, oppover og eldre vil jeg kalle det en stygg og ekkel uvane på samme måte som og bite negler og tisse i dusjen :-)
miramis Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Jeg ville dumpet han, så jævlig ekkelt.. Hvis man absolutt klør så mye der bak en sjelden gang, går man vel på toalettet og vasker hendene grundig etterpå.
Gjest MTMF Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Normalt eller unormalt, tja... Hva er normalt i dag? Er det normalt og plukke seg i nesa og spise buser? Tja... Er du 10 år eller yngre er det vell bare fordi du er et barn, oppover og eldre vil jeg kalle det en stygg og ekkel uvane på samme måte som og bite negler og tisse i dusjen :-) Synes kanskje ikke det å tisse i dusjen kan sammenlignes med å lukte på bæsj, men..
Lady Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 Æsj! Det er overhode ikke normalt. Så utrolig ekkelt!!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Synes kanskje ikke det å tisse i dusjen kan sammenlignes med å lukte på bæsj, men.. Går dere rundt med bæsj i rompa til vanlig, da? Ikke at jeg klør meg i ræva og lukter på fingrene, men jeg tørker meg da når jeg har vært på do. Det ligger ikke et lag med dritt i ræva. Anonymous poster hash: aa3a7...c49
Gjest anonym Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Jeg regner med at jeg fikk svar på at det er umormalt. Han mener selv flere gjør det :/ Og svarer bare frekt om jeg sier noe. Men jeg kjenner det knytter seg i meg når han tar på meg og jeg vet han har hatt hånda baki der. Nedi rompespreken eller ei, der bak et sted. Ekkelt, fy skamme seg. Men føler det blir feil å slå opp pga det vel?
Atrix Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 haha.. kom plutselig til å tenke på at han muliges skal sjekke om det lukter vondt av fingrene hans, hver gang han har klødd seg bak ... som om DET burde komme som noen overraskelse liksom hihi. men usj så ekkelt, forhåpentligvis ikke vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Ja, jeg bare spør. Observert litt typen mens jeg "leste" bok med ryggen til. Han tar seg altså i rompa med fingrene for så å lukte på fingrene. Ikke bare en gang men opptil 4-5 ganger. Er det digg? Har også skjedd han gjør dette og jeg VET han har tatt seg i rompa, så kommer han og skal kose og tar meg i håret. Er vel ikke bare jeg som hadde reagert eller? Er typen din slik også? Han påstår flere er slik :/ Har lagt merke til at katter og hunder pleier å lukte på driten sin før de graver den ned. Kanskje det er noelikheter til mannen din? En er ikke mann før det lukter roser i ræva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå