Gå til innhold

Ikke sett fitta på en pidestall!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden kunne jeg ikke fått fitte selvom jeg hadde betalt for det. Spol noen år fremover og damene på min alder har lagt på seg fått dårligere hud osv mens jeg bare er blitt kjekkere både i ansikt og kroppslig.

Merker nå at mange av de som avviste meg som ung rett og slett er for uattraktive for meg nå. Kunne ikke pult, selv ikke i fylla. Samtidig får jeg mye oppmerksomhet fra pene, noe yngre kvinner.

Så til dere menn som fortsatt er i første halvdel av 20-årene og som ikke får dame. Ta det helt med ro. Når damene passerer 25 vil det gå bare nedover med dem fysisk samtidig som du bare vil bli mer attraktiv med årene såfremt du holder en noenlunde sunn livsstil.

Anonymous poster hash: e870f...381
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Det kan jammen meg gjelde for begge kjønn.

Men flott at ting ordnet seg for deg også! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg beklager at du ikke får deg dame®.

Anonymous poster hash: f5915...0e0
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres ubekvemt ut å sette fitta på en pidestall. Tror jeg beholder den i trusa.

Men utover det, så syns jeg du høres litt bitter ut.

Anonymous poster hash: 91798...9e3
  • Liker 19
Skrevet

Stemmer. Menn blir kjekkere med alderen, men for oss jenter går det nedover! :(

AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres ubekvemt ut å sette fitta på en pidestall. Tror jeg beholder den i trusa.

Men utover det, så syns jeg du høres litt bitter ut.

Jeg er kanskje litt bitter. Men sånn er det å være skadefro. Kan ikke la være å le av hvordan mange av de på min egen alder har blitt siden den gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje litt bitter. Men sånn er det å være skadefro. Kan ikke la være å le av hvordan mange av de på min egen alder har blitt siden den gang.

Så både bitter og skadefro.. du høres innmari sjarmerende ut!

• Liker 10
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg foretrekker å sette fitta over kuken min, menmen - hver sin lyst...

AnonymBruker
Skrevet

Enn ASF ?

Har såvidt lest litt om PUA-stoff, så vet litt om det basice og hva det handler om, men har absolutt ikke orket å sitte meg så veldig inn i det. Det virker som det er for usikre sjeler som føler de må være noen andre, gjøre andre ting for andre årsaker, for å få det de egentlig vil. Det blir for banalt for meg.

Men det er i den store virkeligheten jeg har mest erfaring da. Og på kg er det jo helt andre normer og koder har jeg fått inntrykk av.

Anonymous poster hash: 5c063...04d
  • Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Enn ASF ?

Har såvidt lest litt om PUA-stoff, så vet litt om det basice og hva det handler om, men har absolutt ikke orket å sitte meg så veldig inn i det. Det virker som det er for usikre sjeler som føler de må være noen andre, gjøre andre ting for andre årsaker, for å få det de egentlig vil. Det blir for banalt for meg.

Men det er i den store virkeligheten jeg har mest erfaring da. Og på kg er det jo helt andre normer og koder har jeg fått inntrykk av.

Anonymous poster hash: 5c063...04d

Er et par av mannfolka her inne som har lest mye egentlig, men veldig få som vil innrømme det. Hjelper ikke akkurat på at noen av kvinnfolka skriver grøss og gru i det sekundet de hører PUA! Er ikke spesielt lurt å si at man har gjort det heller, da man fort kan bli sett på som en "flørter" slik noen mener at jeg er :fnise:

Uansett, tror det heter AFC og jeg mener det sto for averge frustradet chump? Flere år siden jeg leste det, men er absolutt artige greier.

Livserfaring har mye å si som du påpeker, men det er veldig få som klarer å bryte ned sosiale interaksjoner og se diverse mønstre, for å så sette dette inn i forskjellige konsepter om sosiale ferdigheter. Dersom man leser en bok om sosiale ferdigheter sparer jo man en god del tid egentlig. Alternativet er kanskje å leve 20 år for å få samme mengde kunnskap.

Endret av .-L-.
Gjest Carla
Skrevet (endret)

Jeg hadde nok hoppet til sengs med deg for noen år siden. Nå derimot....

Endret av Carla
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo jenter som får mer hår på ryggen, mindre hår på huet, hengeballer og pondus ;)

Anonymous poster hash: cacb6...b6c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo jenter som får mer hår på ryggen, mindre hår på huet, hengeballer og pondus ;)

Anonymous poster hash: cacb6...b6c

Men dette er jo maskuline trekk. Menn får maskuline trekk.

Det gjør også kvinner - mer kroppshår og mindre former.

Anonymous poster hash: 22625...102

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Ikke nødvendigivis helt sant det der.

Jeg har møtt flere damer som har blitt flottere med årene.

Men hvis man ikke tar vare på seg selv, så går det jo rett vest. Det gjelder jo menn også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har samme erfaring som deg også TS. Livet er herlig =)

Anonymous poster hash: 4facd...cf8
Skrevet

Menn eldes faktisk veldig ofte til å bli hunks, det er litt urettferdig. Riktignok er ikke alle like heldige...

Men for min del spiller utseende heldigvis en minimal rolle, så hvis min fremtidige mann etter hvert skulle bli dårlig behandlet av tiden, forandrer ikke det noe som helst. Vi skal jo begge bli rosiner en gang.

Tipper det er moro å endelig få draget etter å ha blitt avvist lenge, men da burde du jo heller være glad og positiv, og ikke så forferdelig bitter:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kan jammen meg gjelde for begge kjønn.

Men flott at ting ordnet seg for deg også! :)

Nei, det gjelder i hovedsak kvinner, altså at de forfaller! VELDIG FORT!

Endret av NTMannen
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigivis helt sant det der.

Jeg har møtt flere damer som har blitt flottere med årene.

Men hvis man ikke tar vare på seg selv, så går det jo rett vest. Det gjelder jo menn også.

Det er veldig fint med menn som kan snakke positivt om damer, som dette. Jeg synes det er frastøtende med menn som snakker nedsettende og respektløst om damer. Selv er jeg slank, men noen menn jeg har snakket med kan kommentere hvor feite og stygge de synes andre tilfeldige damer er. Da mister jeg interessen for mannen.

Anonymous poster hash: 879fe...003

• Liker 4
Gjest Svampebob1
Skrevet

Det er veldig fint med menn som kan snakke positivt om damer, som dette. Jeg synes det er frastøtende med menn som snakker nedsettende og respektløst om damer. Selv er jeg slank, men noen menn jeg har snakket med kan kommentere hvor feite og stygge de synes andre tilfeldige damer er. Da mister jeg interessen for mannen.

Anonymous poster hash: 879fe...003

Jeg synes det er turn off generelt sett med folk som snakker nedsettende om andre.

Det er lov å ha meninger, men det finnes en viss forskjell...

Det forteller jo noe om den som snakker nedsettende også..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...